  • Data: 2015-04-03 21:06:57
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-02 o 18:00, Budzik pisze:

    > Nie chce mi się. Demonizujesz problem ktorego nie ma.

    Jest, niestety jest.

    > Nparawde warto uszczesliwiac ludzi na siłe i jendoczesnie takimi problemami
    > robić z nich idiotów?

    Ja nikogo nie uszczęśliwiam. Nie robię też z nikogo idioty,
    to już ludzie sami sobie robią.

    > Wiem, wiem , i wymyslamy problemy dalej.
    > Brak znajomych co podwiozą, brak wypozyczalni z automatami - w ogole brak
    > roziwazan, tylko problemy...

    Rozwiązania czasem są a czasem niestety nie.
    Nie zawsze znajomy czy przyjaciel będzie miał czas aby cię
    wozić, pożyczył by ci samochód, no ale nie masz prawa
    jazdy na normalne samochody. :-)

    > Ograniczeniem z wyboru.
    > Nie ma w tym nic złego.

    Jeśli miałeś świadomość takich przyszłych problemów to
    faktycznie twój wybór.