  • Data: 2015-04-01 19:00:43
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > tak, ale jest to realny problem więc lepiej przemęczyć się i zdać na
    > manualu - egzamin praktycznie taki sam, i tak trzeba przejeździć te 30h
    > więc oprócz wkuwania na pamięć na którym skrzyżowaniu można zawrócić
    > przy prawej, a na którym przy lewej krawędzi można też nauczyć się
    > ruszać wajchą od biegów

    Dlaczego Ty masz o tym decydowac?
    A moze zrobienie najpierw automatu a potem manuala poprawi bezpieczenstwo
    jazdy u nowych kierowców?

    > nie zawsze są, wielu ludzi nie stać na taksówkę czy wypożyczenie auta na
    > kilka dni (mi taniej jest utrzymywać dodatkowe auto niż wypożyczać przy
    > każdym odstawieniu do warsztatu)

    No widzisz. I problem z głowy.
    Dodatkowe auto.
    Nie demonizuj...

    > przecież nie bronię ludziom zdawać na automacie. Ale imo w naszym kraju
    > takie ograniczanie się wytłumaczyć można tylko niepełnosprawnością -

    Pytam ponownie - dlaczego Ty masz decydowac o tym, czy ktos kto chce
    jezdzic tylko automatem ma sie uczyc jezdzic manualem.
    Patrzac na to co niektore osóbki wyrabiaja na drodze mysle, ze moze automat
    byłby dla nich roziwazaniem - mogliby sie skupic na jezdzie zamiast na
    samochodzie.

    > jakby to jeszcze tańsze w zrobieniu było lub późniejszy "upgrade" do pj
    > na "manuale" był darmowy...

    To sa juz szczegoły techniczne.
    Powinno być łatwiejsze, bo powinno być tylko egzaminem praktycznym.
    Czy bedzie... tu juz wchodzi bylejakosc naszych urzedników...