eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 20:01:56 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 37
    Message-ID: <mfeufk$d6k$1@dont-email.me>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
    <5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
    <55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
    <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfebol$3un$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <mfen4f$gtm$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 31 Mar 2015 20:01:56 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4f5d90e17d9482c9c1b07ec92bebd843";
    logging-data="13524";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18bovHTuvJFWrjysPepVuPC"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:VZnA75yl5H9SoHMRte5SnXJkSJc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558897
    [ ukryj nagłówki ]

    RadoslawF wrote:

    > W dniu 2015-03-31 o 18:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >
    >>> Tak i to poważne.
    >>> W momencie wyprzedzania na naszych drogach (dwu kierunkowych)
    >>> automat jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    >>> Wiem że są automaty z możliwością ręcznej zmiany, tyle
    >>> że jest ich na tyle mało że chyba mogę je pominąć.
    >>
    >> Nie wiem jakimi automatami jeździłeś - ale pieprzysz głupoty.
    >> Współczesny automat (nie zrobotyzowane gó...no) zrobi to zdecydowanie
    >> lepiej niż 99,95% kierowców. Rzadko który kierowca redukuje o 2-3 biegi
    >> w dół przy 100-120 km/h. automat robi to zawsze gdy go o to poproszę -
    >> wcisnę mocno i szybko pedał gazu.
    >> W chwili gdy Ty wciśniesz sprzęgło ja mam już zapięty o 2 numery niższy
    >> bieg i jestem w połowie wyprzedzania.
    >> Identycznie jest z włączaniem się do ruchu na rozbiegówkach
    >> autostradowych - wciskam pedał gazu w podłogę i wskakuję płynnie w
    >> połowie rozbiegu między samochody jadące 120-130km/h.
    >
    > To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    > cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    > "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    > innym.
    > Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    > przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
    > oraz ile tak naprawdę kosztują.

    mercury Villager
    Jeep Cheeroke - choć tu jest trochę bardziej wołowaty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: