eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Data: 2015-03-30 20:10:23
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:r9uihaldmcu609grtamgqsno5s070kha7k@4ax.com...
    > On Mon, 30 Mar 2015 10:51:16 +0200, "yabba"
    > <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    >
    >>Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >>news:283hhadkhegho0h97mhkgfq4da1ucgin74@4ax.com...
    >>> On Sun, 29 Mar 2015 21:52:18 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    >>>
    >>>>W dniu 2015-03-29 o 19:19, J.F. pisze:
    >>>>
    >>>>> Cena, kolego cena. No i inne koszty.
    >>>>> A najwyrazniej zmienianie biegow tym kilkuset milionow ludzi nie
    >>>>> sprawia trudnosci.
    >>>>
    >>>>Tylko cena.
    >>>>Nie chodzi o trudność zmieniania biegów, tylko wyciągania z portfela :-)
    >>>
    >>> NA przyklad na wymiane tarczy sprzegla co i rusz...
    >>>
    >>
    >>
    >>Sprzęgło normalnie używane wytrzymuje 150-200 tys. km. Koszt 800 - 2000
    >>zł.
    >>W automatach wymieniasz olej co 60 tys., koszt 700 zł (pytałem się w
    >>zeszłym
    >>tygodniu, bo muszę wymienić).
    >
    > 700 zlotych? Loco usa 50 dolcow. Lupia z was skore w Europie.

    Dlatego z powodu cen w Europie przyjmują się inne rozwiązania techniczne niż
    w Ameryce.

    >
    >>Więc czy wymienisz sprzęgło czy 3 razy olej w
    >>tym przebiegu, to na jedno wychodzi. Dodatkowo w skrzyni automatycznej
    >>masz
    >>jakieś zaworki, tarczki, czujniki, filtry, sterownik elektroniczny. Więcej
    >>rzeczy, które mogą się popsuć.
    >
    > Jakos nigdy mi sie nei zepsulo. Ani nikomu z krewnych-i-znajomych.
    > Probka dosyc liczna.
    >

    Jakie przebiegi osiągały te samochody?

    >>Wygoda jest, nie przeczę, trzeba się tylko przyzwyczaić do zmian biegów
    >>według widzimisię skrzyni. Ale automat wymaga dodatkowych czynności
    >>serwisowych.
    >
    > Zadnych nie wymaga. Przynajmniej w USA

    W Europie wymagają. Nalejesz złego oleju, to szarpie. Nie wymienisz oleju,
    to coś tam w środku się przypali. Jakaś opaska w środku się urwie, to nie
    można ruszyć ani do przodu ani do tyłu.


    O ile USA wyprzedza Europę w skrzyniach automatycznych w osobówkach, to w
    przypadku ciężarówek jest zacofane. Jak czytam sobie w Internecie, to ciągle
    są w produkcji niesynchronizowane skrzynie biegów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: