  • Data: 2015-03-30 12:55:54
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że samochód służy tylko do przemieszczania się
    > z pkt A do pkt. B? ;-)
    >
    > A tak na serio kontekst automatu w tym wątku dotyczy wyłącznie podejścia
    > do samochodu jako narzędzia. Jeśli ktoś czerpie z narzędzia extra
    > podniety (pozdrawiam Romana) - jego sprawa nich korzysta z manuala.
    > Tylko stosunek występowania manuali do automatów sugeruje, że u nas to
    > sami fascynaci i sportowcy a nie zwykli ludzie korzystający jedynie z
    > tego narzędzia. Co do sportu to chyba użycie manuali też się już zawęża,
    > szczególnie gdy liczą się ms podczas zmiany biegu...

    Jestem zdziwiony jak wiele osob wlasna piersia broni manuali, ale moze
    to wynika z faktu, ze na grupie sa osoby mocno zainteresowane/fascynaci
    samochodowi?
    Wystarczy jednak wyjechac na typowa ulice i przyjrzec sie kierowcom
    wokol. Typowi przemieszczacze. Zdecydowana wiekszosc nie ma zadnego
    parcia na przyspieszenie, czesc tylko na predkosc. Zreszta samochody tez
    mocno nijakie w kwestii charakteru czy osiagow. Wg mnie wiekszosc
    chetnie przyjelaby automat (pomijajac oczywiscie pierwszy kontakt i
    stres z tym zwiazany glownie u kobitek). Korki tez mozna negowac ale
    osoby dojezdzajace do pracy wiedza ile czasu tam spedzaja.