  • Data: 2015-03-30 12:29:02
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, March 30, 2015 at 8:09:05 PM UTC+10, Marek wrote:

    > Żonka chętnie przesiądzie się na manuala? Moja przy tylko próbie
    > sugestii grozi pobiciem i podrapaniem ;)

    Nie chce mi sie teraz zmieniac samochodu tylko ze wzgledu na skrzynie (za malo
    jezdze). Kupilem bo myslalem, ze bedzie wygodniejsze. A jest zwyczajnie nudne. Co do
    Twojego pytania - zona twierdzi, ze dla niej bez roznicy. Wiec nastepny pojazd
    bedzie napewno z manualem.

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że samochód służy tylko do przemieszczania
    > się z pkt A do pkt. B? ;-)

    Tak, i w miescie w miare podoba mi sie automat. Ale jak A i B sa na kretej gorskiej
    drodze to juz zdecydowanie nie.

    > A tak na serio kontekst automatu w tym wątku dotyczy wyłącznie
    > podejścia do samochodu jako narzędzia.

    Nie oszukujmy sie. Jestesmy na grupie "samochody". Chyba nie traktujemy samochodu
    zupelnie tak samo jak wiertarki. Widziales flejmy o wiertarkach? ;)

    > Jeśli ktoś czerpie z narzędzia
    > extra podniety (pozdrawiam Romana) - jego sprawa nich korzysta z
    > manuala. Tylko stosunek występowania manuali do automatów sugeruje,
    > że u nas to sami fascynaci i sportowcy a nie zwykli ludzie
    > korzystający jedynie z tego narzędzia.

    Ale dlaczego chcesz za kogos decydowac? Ktos lubi jezdzic z manualem, niech jezdzi.
    Gdybym mieszkal w PL to na automat nawet bym nie patrzyl - duzo fajnych kretych drog,
    troche gorek, fajna zima kiedy mozna sie poslizgac (...albo zakopac w zaspie).

    > Co do sportu to chyba użycie
    > manuali też się już zawęża, szczególnie gdy liczą się ms podczas
    > zmiany biegu...

    Oczywiscie. Ale tutaj mowisz o manualnym zmienianiu biegow w automacie vs skrzyni
    recznej. Na gorskiej drodze jednak z "czystego" automatu pewnie jednak nie
    korzystasz. Ja tam zwyczajnie wole zmieniac biegi w manualu.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007