  • Data: 2015-03-30 10:51:16
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:283hhadkhegho0h97mhkgfq4da1ucgin74@4ax.com...

    > NA przyklad na wymiane tarczy sprzegla co i rusz...

    Sprzęgło normalnie używane wytrzymuje 150-200 tys. km. Koszt 800 - 2000 zł.
    W automatach wymieniasz olej co 60 tys., koszt 700 zł (pytałem się w zeszłym
    tygodniu, bo muszę wymienić). Więc czy wymienisz sprzęgło czy 3 razy olej w
    tym przebiegu, to na jedno wychodzi. Dodatkowo w skrzyni automatycznej masz
    jakieś zaworki, tarczki, czujniki, filtry, sterownik elektroniczny. Więcej
    rzeczy, które mogą się popsuć.
    Wygoda jest, nie przeczę, trzeba się tylko przyzwyczaić do zmian biegów
    według widzimisię skrzyni. Ale automat wymaga dodatkowych czynności
    serwisowych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba