    Date: Wed, 21 Dec 2011 09:11:23 +0100
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kreatywna naprawa uszkodzonej nawierzchni

    W dniu 2011-12-19 22:37, Marek Dyjor pisze:
    > a wykonano walniecie masy bitumicznej i rozgarnięcie łopatą.

    Hehe może tak powinno być ale powiem tobie jak wyglądają realia.
    Drogi są dwie, albo wygrali przetarg na utrzymanie dróg i cena którą
    musieli zaoferować była na poziomie zerowego zysku. Sam tak robię
    niekiedy, żeby mieć przeroby a ludzie się nie nudzili. Wyższa cena nie
    wchodzi w grę bo innych firm chętnych jest więcej. Także reasumując nikt
    nie będzie dopłacał z własnej kieszeni do robienia takich pierdółek.

    Druga droga jest taka. Dzwoni ktoś do firmy i rozmowa wygląda tak:
    - dzieńdoberek dziury łatacie?
    - Tak zajmujemy się tym
    - Ile taka naprawa kosztuje?
    - ale jaki zakres prac i gdzie to jest?
    - no taka dziurka mała we Wrocławiu
    - nic mi to nie mówi, ale "mała dziurka" to 250zł plus minus
    - O! drogo.
    - to proszę zadzwonić do kogoś innego
    - no ale wszyscy są zajęci albo nie chcą brać zlecenia a ja muszę mieć
    to zrobione!
    - to 250
    - panie zlituj się pan nie mamy pieniędzy w budżecie (hehe)
    - mogę wam to zrobić taniej jak przy okazji chłopaki będą w pobliżu
    - dobra to sypnijcie tam czymś tak aby było za stówkę
    - ok możemy wam sypnąć jeden woreczek ekspresem
    - super ale rozumiem że wytrzyma 5lat?
    - panie to jest mieszanka do tymczasowego łatania dziur
    - no nie ale jak już płacimy to zróbcie mi to porządnie!
    - wie pan co niech pan zadzwoni gdzieś indziej

    I w tedy pojawia się firma która wysyła gościa z łopatą za 50zł
    I to nie są żarty takie są realia. W tych 50 zł jest dojazd samochodem
    worek mieszanki i praca pracownika firma wychodzi na zero. Ale
    przynajmniej mieszanka się nie starzeje w magazynie.