-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kreatywna naprawa uszkodzonej nawierzchni
Date: Mon, 19 Dec 2011 22:37:07 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 37
Message-ID: <jcoaq4$uvp$1@news.task.gda.pl>
References: <jcn1le$2u6$3@node2.news.atman.pl> <jcn2ns$noi$1@inews.gazeta.pl>
<jcn32c$2u6$5@node2.news.atman.pl> <jcn3kv$qp7$1@inews.gazeta.pl>
<jcn3um$2u6$6@node2.news.atman.pl> <jcn5j1$38a$1@inews.gazeta.pl>
<jcn63k$2u6$7@node2.news.atman.pl> <jcn77v$8bo$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1324330628 31737 95.50.150.117 (19 Dec 2011 21:37:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Dec 2011 21:37:08 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421400
[ ukryj nagłówki ]Kuba (aka cita) wrote:
> Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> news:jcn63k$2u6$7@node2.news.atman.pl...
>> On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:
>>>
>>> Zakładając, ze użyto tej mieszanki - jedyne przewinienie to brak
>>> zagęszczenia mechanicznego.
>>>
>>> Tragedia normalnie.
>>>
>> No kurwa tragedia bo tak ciezko walnac pare razy lopata, przynajmniej
>> utrzymalo by sie troche dluzej.
>
> no to ustalmy. Trzymamy sie instrukcji obsługi, która mówi o
> mechanicznym zagęszczaniu, czy o waleniu łopatą.
>
> Jak o tym drugim, to zapewniam Cie, ze przejeżdzające samochody
> zrobią to lepiej od kilku razów łopatą, zwlaszcza, ze w instrukcji
> wyczytać mozna o samozagęszczaniu...
>
> O co tak naprawde walczysz - o brak zagęszczarki, czy o braku
> walnięcia łopatą?
panowie...
podstawowy problem to fakt że w kosztorysie naprawy dziury prawdopodobnie są
pozycję.
oczyszcznie ubytku,
wysuszenie
gruntowanie płynną masą
wypełnienie masą bitumiczną
ubicie
a wykonano walniecie masy bitumicznej i rozgarnięcie łopatą.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.11 09:11 PesTYcyD
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-21 Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=