eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKraków, rdza na drzwiach przy uszczelkach - dobry lakiernik? › Re: Kraków, rdza na drzwiach przy uszczelkach - dobry lakiernik?
  • Data: 2011-09-06 11:50:43
    Temat: Re: Kraków, rdza na drzwiach przy uszczelkach - dobry lakiernik?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli coś ma 12 lat to pierwsze malutkie punkciki korozji rozumiem
    > jak w 13 roku od wyprodukowania się zaczynają pojawiać a nie po 9
    > latach cały dolny pas drzwi w korozji - wstyd i brzydka wizytówka.

    Zalosne :( Sorry ze nie pomoge ale robilem puga w KIM we Wroclawiu i da sie
    zrobic auto IDEALNIE, sladu na oko nie widac, miaja 5rok od wykonanania naprawy
    (chuj cofal i mi przeoral drzwi i niestety kawalek blotnika, a chuj bo ZWIAL i
    musialo isc z mojego AC) i nadal wyglada pieknie. Da sie? Da.

    A co do marki to znam starsze samochody, te "od macochy" w koncernie VAG gdzie
    nie uswiadczysz grama rdzy na lakierze. Da sie? Da.