  • 31. Data: 2011-02-10 22:14:08
    Temat: Re: Krakow - Toskania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale tu mamy tylko tylko 1300 km i trzeba porachowac od nowa

    Tak, można drugiego dnia, też w następym miejscu na trasie odpocząć. ;-)

    > Z tym ze to jest akurat tyle ze w sprzyjajacych warunkach przejedziesz
    > bez nadmiernego wysilku.

    Nie czaruj.
    Nawet jeśli Ci się uda utrzymać średnią 100 (niemożliwe na tej trasie) i
    przejedziesz w te 13-14 h, to pęcherz nie wytrzyma, więc gdzieś stanąć
    musisz.
    Do tego tankowanie, więc robi się 15, załap jeszcze się na korek przed
    Bolonią i wyjdzie Ci pod 20.
    Trudno mówić o bezwysiłkowych 20 h pracy.

    Co prawda kiedyś dojechałem z Monachium pod Neapol na jeden raz i to jeszcze
    omijając autostrady i zatrzymując się w Szwajcarii na fondue, ale to była
    jakaś wyjątkowa noc, że zupełnie mi się spać nie chciało.

    > Ale przez takie marnowanie mamy dwa dni mniej na ogladanie :-)

    Nic z tych rzeczy - po prostu oglądamy co innego.

  • 32. Data: 2011-02-10 22:15:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci news:

    > Ale ponizej 22 jest zimno i trzeba sie ubierac :-P
    > No i Florencji to nie dotyczny - ale co to za przyjemnosc jak woda
    > jest a wykapac sie w morzu nie mozna :-)

    Gdzie masz wode we Florencji? ;-)

  • 33. Data: 2011-02-10 23:12:01
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-02-09 20:06, Meehoo pisze:
    > Nie trzeba już jechać przez Wenecję. Jest jakiś nowy oddcinek z dala od
    > Wenecji. Wracając z Włoch byłem zaskoczony, że znaki prowadzą mnie dobrze a
    > na mapie jadę po polach :-).
    >
    > Pozdrawiam

    heh miałem tak samo:) AutoMapa
    co do odległości, bez przesady, Lublin - Rzym bezproblemowo za jednym
    razem, więc z Krakowa jak masz dużo bliżej i do Florencji spokojnie zrobisz

  • 34. Data: 2011-02-10 23:53:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 22:14:08 +0100, Cavallino wrote:

    >Nie czaruj.
    >Nawet jeśli Ci się uda utrzymać średnią 100 (niemożliwe na tej trasie) i

    zalezy od warunkow.

> [...]
    >Bolonią i wyjdzie Ci pod 20.
    >Trudno mówić o bezwysiłkowych 20 h pracy.

    ale stanie w korku to odpoczynek :-P

    >Co prawda kiedyś dojechałem z Monachium pod Neapol na jeden raz i to jeszcze
    >omijając autostrady i zatrzymując się w Szwajcarii na fondue, ale to była
    >jakaś wyjątkowa noc, że zupełnie mi się spać nie chciało.

    Powiedzmy tak - sam przyznales ze 1600km dzielisz na dwa odcinki.
    wiec 800km nie dzielisz. 900 pewnie tez nie.
    To jaka sobie przyjmujesz granice podzialu - 1000km, 1100, 1200 ?
    i juz blisko do 1300 :-)

    >Nic z tych rzeczy - po prostu oglądamy co innego.

    pokoj w przydroznym motelu :-P

    Oczywiscie mozna sobie zaplanowac np zwiedzanie Wiednia.

    J.

  • 35. Data: 2011-02-11 07:25:36
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 22:15:00 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Gdzie masz wode we Florencji? ;-)

    Dość duża rzeka Arno chociażby :)

    --
    Meehoo

  • 36. Data: 2011-02-11 09:41:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Powiedzmy tak - sam przyznales ze 1600km dzielisz na dwa odcinki.
    > wiec 800km nie dzielisz. 900 pewnie tez nie.

    Zależy jakie, 800 po autostradach zdecydowanie nie.
    Ale 800 po zwykłych drogach - zdarzało się.
    Kiedyś odcinek Poznań-Burgas pokonaliśmy z 3 noclegami po drodze.
    Wróciliśmy z jednym, ale to już nie było fajne i było to absolutne minimum.

    > pokoj w przydroznym motelu :-P

    Jeśli jesteś tak padnięty, że wieczorem na miasto nie wyjdziesz - to nawet i
    lepiej.
    W przeciwnym przypadku, jeśli usiłujesz twierdzić, że między Krakowem a
    Florencją nie ma nic do obejrzenia - to sobie jaja robisz.

  • 37. Data: 2011-02-11 09:42:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Dość duża rzeka Arno chociażby :)

    Taaa, widziałem z okien pociągu, nie odważyłbym się do niej wejść, a co
    dopiero o kąpaniu mówisz.

  • 38. Data: 2011-02-11 10:35:02
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2011 17:33, J.F. wrote:

    > Czasem bardziej..

    Wiec wybrales zla prace, skoro siedzisz tam 14h i nie przynosi
    satysfakcji. ;)

    > Ale oni testuja po 15h/dobe, bo termin goni :-)

    A mimo to rakiety spadaja na glowe zdecydowanie rzadziej od wypadkow
    spowodowanych zasnieciem za kierownica. :)

    > sniadanie przygotuj, dzieci ubierz, do przedszkola zawiez, siedz przy
    > kasie 8h albo i 9, przedszkole, obiad - aledo ugotowania, pranie,
    > prasowanie .. i czlowiek nie ma czasu ksiazki przeczytac :-)

    Dziecko w przedszkolu od godziny, przy kasie nie siedze na szczescie,
    wiec zawsze moge urwac sie wczesniej i ksiazke pocztac. :)

    > Mniej sie czlowiek meczy, i takie fajne fale :-)

    Tak jak nad ocean jezdze kiedy tylko moge, tak kapac w nim jakos niezbyt
    lubie, chyba ze pod nosem jest zaraz prysznic. Moze skora wrazliwa na
    sol po prostu..

    Kamil

  • 39. Data: 2011-02-11 10:41:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 09:35:02 +0000, Kamil wrote:

    >Wiec wybrales zla prace, skoro siedzisz tam 14h i nie przynosi
    >satysfakcji. ;)

    Moze zle sie wyrazilem - bardziej fascynujaca i przynosi satysfakcje
    :-)

    >A mimo to rakiety spadaja na glowe zdecydowanie rzadziej od wypadkow
    >spowodowanych zasnieciem za kierownica. :)

    Bo od poczatku planowano awarie, bunkier startowy jest daleko, ludzi w
    okolicy malo.

    Pamietasz ta Ariane do ktorej (rzekomo) wgrali oprogramowanie ze
    starej wersji ? :-)

    Moze, ja jakos nie mam zadnych odczuc.
    Na niektorych plazach sa prysznice.

    J.

  • 40. Data: 2011-02-11 10:43:39
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/02/2011 09:41, J.F. wrote:

    > Moze zle sie wyrazilem - bardziej fascynujaca i przynosi satysfakcje
    > :-)

    Pewnie dlatego w pracy 14h mozna wytrzymac, za kolkiem na autostradzie
    juz trudniej.

    > Bo od poczatku planowano awarie, bunkier startowy jest daleko, ludzi w
    > okolicy malo.

    Niestety autostrad nikt nie buduje z daleka od innych uczestnikow ruchu,
    na wypadek gdyby ktos po 14h jazdy mial ochote przysnac..

    > Pamietasz ta Ariane do ktorej (rzekomo) wgrali oprogramowanie ze
    > starej wersji ? :-)

    Myslisz, ze to przez niedospanie kilku osob?

    Kamil