  • 1. Data: 2010-11-29 20:00:32
    Temat: Krakow- Rawa Maz.
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    muszę jutro pojechać do Rawy Mazowieckiej i zastanawiam się jaki wariant
    wybrać, rozważam dwa,
    A4- S1 - A4-ką jechałem dziś i było OK, nie wiem jak na gierkówce?
    lub 7-ką np do Radomia czy Białobrzegów i dalej na Rawę?
    jak tam sytuacja wygląda? co sugerujecie?
    dzięki,

    brat

  • 2. Data: 2010-11-29 20:03:35
    Temat: Re: Krakow- Rawa Maz.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010 20:00:32 +0100, bratPit wrote:
    >muszę jutro pojechać do Rawy Mazowieckiej i zastanawiam się jaki wariant
    >wybrać, rozważam dwa,
    >A4- S1 - A4-ką jechałem dziś i było OK, nie wiem jak na gierkówce?

    za piotrkowem na gierkowce pare przelotnych remontow.
    Przy jutrzejszej pogodzie nie powinno byc jednak korkow.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-29 22:25:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 20:00:32 +0100, bratPit napisał(a):

    (...)

    Ksiazka/laptop i autobusem. Mnie by sie nie chciao meczyc, zwlaszcza w taka
    pogode.

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2010-11-29 22:51:39
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ksiazka/laptop i autobusem. Mnie by sie nie chciao meczyc, zwlaszcza w
    > taka
    > pogode.

    hmm może Tobie by się nie chciało,
    mi się chce pracuję, bo jadę do klienta na serwis, bo prócz rzeczonego przez
    Ciebie laptopa mam jeszcze skrzynki narzędziowe, przyrządy, dokumentacje i
    to wszystko mi się mieści do osobówki i nie widzę potrzeby przewiezienia
    tego autobusem, zresztą i tak nie mam kategorii prawa jazdy D,

    brat

  • 5. Data: 2010-11-29 22:53:03
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > za piotrkowem na gierkowce pare przelotnych remontow.
    > Przy jutrzejszej pogodzie nie powinno byc jednak korkow.

    tak sobie myślę że jednak pojadę A4-S1 - jest szerzej, a w końcu i tak
    klient płaci ;-)

    brat