  • Data: 2010-07-19 17:06:09
    Temat: Re: Kraków-Łeba/Bialogóra, a obwodnica trójmiasta
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-19 16:10, Piotr Czyż pisze:
    > Cel jak w temacie.
    > Z uwagi na spokój dzieciaków, pojadę sobie w nocy z jakąś przerwą na
    > kawę, spacer... dla siebie.
    > Na miejscu chciałbym być wcześnie, więc zakładam ominięcie trójmiasta nad
    > ranem (chodzi o niedzielę).
    >
    > Pytanie czy warto omijać Pruszcz-Wejherowo drogami lokalnymi?

    Co prawda jechałem w tamte okolice z Warszawy i jeszcze przed sezonem
    urlopowym (chociaż także w niedzielę), ale wydaje mi się, że omijając
    odcinek Rumia - Reda - Wejherowo można sobie zaoszczędzić korków i czasu.

    Druga rzecz: potem, już za Wejherowem b. fajną drogą (niewielki skrót,
    ale kompletnie bez ruchu) jest nie główna nr 218 przez Krokową, lecz ta,
    na którą skręca się w lewo za Wejherowem w kierunku Nadola. Jedzie się
    swobodnie, wzdłuż J. Żarnowieckiego, drogą praktycznie o tej samej
    szerokości co żółta nr 218 (Tyłowo - Kartoszyno - Lubkowo). Wyjeżdża się
    już za Żarnowcem oszczędzając czas i nerwy na głównej "przelotówce" do
    Krokowej/Karwii itp.

    BTW: w Nadolu polecam skansen - dla dzieciaków frajda, bo jest niewielki
    (więc się nie zmęczą), ale są za to żywe króliki :-) A w Łebie fajny
    park dinozaurów - warto.

    Pozdr
    pwz