  • 11. Data: 2010-08-06 10:30:44
    Temat: Re: Krakow-Koszalin przez DE?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Gdzie Kraków, Koszalin, a gdzie Niemcy
    > Jaką część drogi będziesz po niemieckiej stronie?

    wjeżdżam na A4 w Krakowie i autostradą cały czas jadę pod Berlin, stamtąd na
    Szczecin i Koszalin,

    > Warto ?

    dużym wygodnym autem na pewno lepiej niż przez PL,

    brat

  • 12. Data: 2010-08-06 10:33:55
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ze Koszalin nie Szczecin i sie duzy narzut robi.
    >
    > Ale coz .. wlacz log na nawigacji, wez zegarek, notes, dyktafon [w
    > komorce], przejedz w jedna strone tak, w druga inaczej i spisz
    > relacje. Tylko dokladnie zapisuj, nie polegaj na pamieci i "wydaje mi
    > sie".
    > Najlepiej jakbys kilka razy przejechal, albo znajomego namowil, bo
    > tras do sprawdzenia jest kilka :-)

    myślę o alternatywie dlatego, że parę razy byłem służbowo w Szczecinku,
    trasa przez PL męcząca (a na miejscu trzeba było jeszcze się skupić i
    pomyśleć),

    brat

  • 13. Data: 2010-08-06 12:06:03
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > myślę o alternatywie dlatego, że parę razy byłem służbowo w Szczecinku,
    > trasa przez PL męcząca (a na miejscu trzeba było jeszcze się skupić i
    > pomyśleć),

    No i dobrze myslisz jak Ci specjalnie nie przeszkadza, ze drozej wyjdzie.
    Poszukaj moich postow z czerwca. Przez Polske do Kolobrzegu wychodzilo
    1-1,5h dluzej.

    --
    ml

  • 14. Data: 2010-08-06 13:41:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    > myślę o alternatywie dlatego, że parę razy byłem służbowo w
    > Szczecinku, trasa przez PL męcząca (a na miejscu trzeba było
    > jeszcze się skupić i pomyśleć),

    Ja tam mysle ze jak wstaniesz bladym switem i zaliczysz kila godzin
    po autostradach to tez nie bedziesz pierwszej swiezosci.
    Lepiej pojechac wieczorem i przespac sie w hotelu - jesli sluzbowo,
    a na urlop to chyba i tak ma mniejsze znaczenie.

    J.

  • 15. Data: 2010-08-23 11:09:26
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > mam do zrobienia taką trasę i skłaniam się ku opcji jazdy przez Niemcy,

    dla potomnych i archiwum googla:
    ostatecznie jechałem przez DE w tamtą stronę
    Chrzanów-Wrocław-Olszyna-Berlin-Kołbaskowo- okolice Ustronia Morskiego,
    całkowity czas liczony z postojami (3szt - dwa krótkie na herbatę i jeden na
    jedzenie w chemicznym (mcdonald)) i jednym tankowaniem wyniósł 9,5h, średnia
    prędkość na całym dystansie w/g BC 115km/h,
    powrót w niedzielę zrobiłem analogicznie ale żeby nie rozwalić samochodu na
    odcinku Olszyna - skrzyżowanie z A4 (betonowe płyty) jechałem od Berlina na
    Drezno i granicę przekraczałem w Zgorzelcu, czas operacyjny 10,5h (w tym pół
    godziny w 5km korku spowodowanym zwężką na A11 w DE), średnia prędkość w/g
    BC 108km/h,
    fakt faktem że powoli nie jechałem ale gdybym kolejny raz miał jechać to
    pewnie znów pojadę tą samą trasą,

    brat

  • 16. Data: 2010-08-23 11:57:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 11:09:26 +0200, bratPit[pr] wrote:
> [...]
    >prędkość na całym dystansie w/g BC 115km/h,

    >fakt faktem że powoli nie jechałem ale gdybym kolejny raz miał jechać to

    Nie jechales powoli ? Na moj gust to bardzo powoli jechales, albo
    strasznie dluga kolejka byla do kaczora :-)

    Ustronie czy Koszalin ? Nawigacja mi podpowiada ze to jakies 890km,
    powinno wyjsc 7h45m jazdy .. nie takie krotkie te postoje :-)

    Toz przeciez w 2h mozesz byc we wrocku, a potem nad morze jakies 6h
    zostalo. Fakt ze moze sie to okazac kosztowne :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-08-23 13:09:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie jechales powoli ? Na moj gust to bardzo powoli jechales, albo
    > strasznie dluga kolejka byla do kaczora :-)

    fakt że to pojęcie względne, powiedzmy tak w tamtą stronę w PL na
    dwupasmówkach jechałem cały czas ok 150km/h, w DE gdy było bez ograniczeń
    też tak mniej więcej, na ograniczeniach w DE tyle co na znaku +10km/h, na DK
    i DW w PL tyle co się dało (do 130),

    > Ustronie czy Koszalin ? Nawigacja mi podpowiada ze to jakies 890km,
    > powinno wyjsc 7h45m jazdy .. nie takie krotkie te postoje :-)

    Ustronie, postoje takie w sam raz, herbata na stacji + jakaś kanapka,
    toaleta, rozprostowanie nóg i dalej w drogę, w chemicznym czas potrzebny do
    posiedzenia, zjedzenia ryby, wypicia herbaty,

    > Toz przeciez w 2h mozesz byc we wrocku, a potem nad morze jakies 6h
    > zostalo. Fakt ze moze sie to okazac kosztowne :-)

    z powrotem jechało się gorzej przez większy ruch (niedziela 22.08), mimo że
    jechałem szybciej (ok 160km/h) to wiadomo że trasa dłuższa, ale też więcej
    odcinków i ograniczeń do których trzeba było się stosować ;-)
    a tak w ogólności jak dla mnie lepiej jechać przez DE - spokój, płynna jazda
    i nawigacja ciągle nie gada "radar" albo "niebezpieczne miejsce",
    a to czy nie dostanę jakiejś fotki od straży gminnej to się okaże po czasie
    ;-)

    brat