  • 61. Data: 2016-08-23 20:53:16
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tobie sie wydaje ze złodziej kradnie z biedy. A mnie sie wydaje ze z
    >lenistwa - ukradnie 1 szt katalizatora i ma w 5 minut tyle co ja
    >musze cały
    >dzien zapierdzielac.

    Po trochu jednak z biedy - jakby byl prezesem banku i w godzine
    zapierdalania zarobil wiecej niz ten katalizator, to by nie kradl.
    Katalizatorow by nie kradl :-)

    Zobacz np jak spadla ilosc kradziezy samochodow.
    Myslisz, ze to dzieki wspanialej pracy naszej policji ?
    I to akurat w okolicach roku 2004 ?

    A mnie sie tam wydaje, ze czesciowo z powodu mozliwosci uczciwego
    zarobku ...

    J.

  • 62. Data: 2016-08-23 20:53:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dman666" napisał w wiadomości
    >Nie robi. W styczniu stracilem kata, zglosilem, po tygodniu (!!!)
    >dostalem pismo o umorzeniu z powodu wiadomego.
    >Operacja nie zdziwila tlumikarzy, ktorzy znaja temat bo co chwila
    >ktos na Harfowa przyjezdza z tym problemem.
    >Policjant spisujacy zeznanie powiedzial, ze mieli nagranie z
    >monitoringu: jeden na czatach, drugi rzuca koc pod auto
    >i elektrykiem odcina w ciagu niecalych 2 minut.

    Ale czym "elektrykiem" ?
    Pila czy szlifierka to IMO straszny halas robia ...

    >W jednej komendzie maja srednio 3-4 zgloszenia w miesiacu (a ile jest
    >nienotowanych to nie wiadomo).

    Nie jest to znow tak duzo - jedna robota na tydzien, ktos sie nie
    przemecza.

    J.

  • 63. Data: 2016-08-23 20:53:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ale da sie przeliczyc na godziny. Tak jak etat. Miesieczne
    >wynagrodzenie iles tam. Ale to iles tam teraz na etacie nie moze
    >wynosic mniej niz mimimalne
    >wynagrodzenie. Latwo policzyc ile jest godzin jesli ktos pracuje piec
    >dni w tygodniu. Odnosze wrazenie ze akceptujesz 4 zl za godzine
    >placona przez ubeckie
    >firmy niewolnikom.

    Przeciez nie ma obowiazku u ubeka pracowac.

    >Niewolnicy w ochronie pracuja po 250 godzin w miesiacu.
    >To nie sa mlodzi ludzie.

    No, akurat znam jedna taka portiernie, to pracowal tam jeden stary i
    dwoch mlodych.
    Fakt, ze w trzech zapewniali calodobowa ochrone.
    W trybie 12/24 nie jest to moze takie uciazliwe, ale urlopu nie ma.
    Mlodzi juz nie pracuja, stary zostal i ma dwie niemlode baby do
    pomocy.

    >Chcialbys zeby Twoj ojciec w ten sposob skracal sobie troche zycia
    >jakie mu zostalo?

    No coz, skoro tysiace tak pracuja, to widac im odpowiada.
    Moze dostaja drugie tyle pod stolem, dzieki czemu nikt im nie zabiera
    renty/emerytury.

    >Zdaje sobie sprawe ze do bycia portierem nie trzeba super
    >kwalifikacji. To prosta praca.

    I lekka. I wyspac sie w robocie mozna ...

    >Jak dostana netto dyche na godzine to beda pracowali nie 250 godzin w
    >miesiacu a sto.

    Myslisz ? Czy raczej 200, bo im godziny nie przeszkadzaly, to teraz
    wiecej zarobia.
    Ale czasem pojada je wydac ...

    >W ten prosty sposob nie ubedzie a powstanie bardzo duzo nowych miejsc
    >pracy.
    > A najlepsze jest to ze nic drozej nie bedzie bo za te same pieniadze
    > co sa teraz na ochrone wydawane da sie to zrobic.

    Mowisz ? To czemu teraz nikt kosztow nie obniza, tylko placi te 13zl/h
    ?

    >Przy okazji wplywy do budzetu beda wyzsze bo umowy smieciowe sa
    >opodatkowane podatkiem dochodowym i obciazone skladkami na zus i nfz.

    Poczekamy, zobaczymy.
    byl wolny rynek, cena sie jakas ustabilizowala, to ciekawe czy nie
    wroci.

    Zawsze mozna im zaproponowac zalozenie spolki cywilnej i ochrone
    obiektu za dotychczasowa kwote ...

    J.

  • 64. Data: 2016-08-23 20:53:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Mylisz się.
    >Rencistę czy emeryta zatrudni na czarno i minimalna stawka

    Hm, bedzie troche trudno. Godziny sa znane, kazda kontrola moze to
    wylapac.

    >nic im nie pomoże, zgadzają się na jego warunki i dorobią
    >do emerytury lub nie dorobią.

    Tez nie calkiem - bo zapotrzebowanie na uslugi nadal bedzie.

    Tylko ceny wzrosna, a inflacja mam wrazenie ze jest temu rzadowi na
    reke :-)

    J.

  • 65. Data: 2016-08-23 21:45:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz co. Zycie jest malo przewidywalne. Nie wiadomo co sie stanie za minute albo
    dziesiec minut. Czasami zbieg okolicznosci powoduje wylaczenie czlowieka z aktywnego
    zycia. Dostaje wtedy od panstwa z osiemset zlotych na miesiac. I jak jest jeszcze
    sprawny, moze troche inaczej, to chcialby dorobic. Dlatego wszystkim glupim chujom co
    uwazaja ze 4 zyle na godzine jest super serdecznie zycze zeby mieli mozliwosc
    zalapania sie na taka stawke. Wielu prowadzacych dzialalnosc placi podstawowa skladke
    na emeryture. To i emeryture beda mieli w wersji podstawowej. Tez beda potrzebowali
    dorobic. To tez niech za 4 zlote na godzine na dwunasto godzinne nocne dyzury chodza
    zeby mogli pospac pomiedzy obowiazkowymi obchodami co godzine czy dwie godziny. Ze
    niby Ciebie to nie dotyczy. Dotyczy i Ciebie.

  • 66. Data: 2016-08-23 22:21:42
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Axel wrote:

    > Nie, Harfowa się zwinęła i przeniosła bo na ich miejscu już nowe bloki
    > stoją.

    Blok. Sprawdziłem wracając do domu :-) Tak jak mi się wydawało - przenieśli
    się na 17. Stycznia (wisi tablica).

    --
    Axel

  • 67. Data: 2016-08-23 23:30:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wiesz co. Zycie jest malo przewidywalne.

    I dlatego ogranicz te swoje życzenia żeby za kilkadziesiąt lat się
    nie okazało że sam musisz tak dorabiać bo wprawdzie emerytura
    na chlebek wystarcza ale na masełko czy lekarstwa już nie bardzo.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2016-08-23 23:45:12
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 22:21:43 UTC+2 użytkownik Axel napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Blok. Sprawdziłem wracając do domu :-) Tak jak mi się wydawało - przenieśli
> [...]

    Ale dalej sa jako "tlumoki z Harfowej" ;-P
    --
    Dman-666

  • 69. Data: 2016-08-23 23:47:17
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 20:58:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale czym "elektrykiem" ?
    > Pila czy szlifierka to IMO straszny halas robia ...

    Szlifierka akumulatorowa.

    > Nie jest to znow tak duzo - jedna robota na tydzien, ktos sie nie
    > przemecza.

    Policja na pewno.
    --
    Dman-666

  • 70. Data: 2016-08-24 00:37:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To Twoj problem. Emeryture dostane za 7 lat. Dla mnie emerytura wystarczy na chleb i
    maselko. Dla Ciebie panstwowej kasy nie wystarczy, a jak sobie bedziesz w jakims
    filarze odkladal to Cie wychujaja. Wiesz co? Kolo chuja mi lata co bedzie za
    kilkadziesiat lat. Czlowiek nie zolw i sto lat nie zyje.