  • 51. Data: 2011-11-15 23:20:24
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MZ,

    Tuesday, November 15, 2011, 11:01:16 PM, you wrote:

    > Kolega się przejęzyczył.

    Nie przejęzyczył się. Na pewno.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-11-15 23:27:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MZ,

    Tuesday, November 15, 2011, 11:06:54 PM, you wrote:

    > Gorzej, że tacy "za głupi za szybcy" zwykle lecąc na czołówkę nie mają
    > na tyle jaj/umiejętności żeby zrozumieć że w pewnym momencie nie ma
    > wyjścia i trzeba zjechać w rów i walą w Bogu ducha winnego pechowca z
    > naprzeciwka.

    Ponieważ odpowiadasz w gałęzi wątku przeciw mnie, to krótko: kulą w
    płot. Byłem w takiej sytuacji i skoczyłem do rowu.

    Sprawa opisywana na grupie, swego czasu nawet na mojej stronie nawet
    zdjęcia wisiały. Niedawno zresztą o tym przypominałem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-11-15 23:31:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-15 23:06, MZ pisze:

    > na tyle jaj/umiejętności żeby zrozumieć że w pewnym momencie nie ma
    > wyjścia i trzeba zjechać w rów i walą w Bogu ducha winnego pechowca z
    > naprzeciwka.

    A jeśli w rowie odpoczywa rodzina grzybiarzy-pechowców, to co do
    kurwy nędzy ???? Anihilacja ? ;>

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 54. Data: 2011-11-15 23:33:31
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Ponieważ odpowiadasz w gałęzi wątku przeciw mnie, to krótko: kulą w
    > płot. Byłem w takiej sytuacji i skoczyłem do rowu.
    Nie zwróciłem uwagi że to "przeciwko Tobie". Raczej odnosiłem się do
    całości zjawiska. Twoją historię czytałem i, mimo że nie zawsze się
    zgadzam z Twoimi wypowiedziami, to w tamtym przypadku uważam, że
    zachowałeś się OK.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 55. Data: 2011-11-15 23:35:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > proponuje zajrzec w kodeks
    > nie sygnalizowal zamiaru, wymusil
    > o co tyle piany? o to ze ciebie nie zepchnol do rowy

    Jak Ci trzecia osoba z rzędu mówi żeś osioł to idź żreć owies. Dłużej
    pożyjesz.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 56. Data: 2011-11-15 23:36:30
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > A jeśli w rowie odpoczywa rodzina grzybiarzy-pechowców, to co do kurwy
    > nędzy ???? Anihilacja ? ;>

    Zapomniałeś wspomnieć o potencjalnym przedszkolu i matce :P

    Zresztą czasami podobno pomagają kosmici:
    http://www.beka.pl/txt_wypadek.php

  • 57. Data: 2011-11-15 23:44:43
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 23:36, MZ pisze:

    > Zresztą czasami podobno pomagają kosmici:
    > http://www.beka.pl/txt_wypadek.php

    Właśnie zauważyłem, że w wersji z linku nie ma ostatniego zeznania, tego
    od UFO właśnie, więc doklejam:

    Lecę sobie na podświetlnej swoim fotonowym cyberjetem nad wschodnią
    Europą - trochę na wschód od Warszawy. Detektor zbliżeń melduje
    niebezpieczną sytuację 60 kilometrów pode mną - patrzę na ekran i co
    widzę? Z jednej strony Fiat model 126p z pękniętym środkowym
    pierścieniem tylnego cylindra i zapłonem opóźnionym o 6 stopni próbuje
    wyprzedzić starego Jelcza 315 z d.m.c. przekroczoną o 2658 kg i lewą
    wewnętrzną oponą bliźniaczego tylnego koła niedopompowaną o 3,8 Atm.
    Z drugiej strony sunie Volvo V80 z prędkością wahającą się w granicach
    158,6 - 165,4 km/h, a wyprzedza go Suzuki Hayabusa z prędkością 243,1
    km/h (nadal wzrastającą), którego kierowca ma typowe amfetaminowe
    podwyższenie tętna.
    W jednym rowie policjant kartkuje książkę formatu 210 x 148 mm w
    miękkiej okładce, a w drugim przeciera oczy leżący mężczyzna o stężeniu
    przekraczającym 2 promile C2H5OH w wydychanym powietrzu. Włączyłem
    natychmiast separator kanałów poziomych i dzięki prostemu manewrowi
    antygrawitacyjnemu ustawiłem Jelcza (szerokość 242 cm), Fiata (141 cm),
    Volvo (187 cm) i Suzuki (102 cm) na jezdni szerokości 747 cm,
    pozostawiając trzy pasy separacyjne szerokości 25 cm każdy. Wszystko by
    się udało, ale po drodze na wysokości 287 m przelatywał sportowy samolot
    SOCATA Rally z rozregulowanym GPSem i interferencja fal spowodowała
    poszerzenie pasów separacyjnych o parę cm, przez co zarówno Jelcz jak i
    Volvo wpadły zewnętrznymi kołami na pobocza, a Volvo zahaczyło lewą
    stopę mężczyzny w rowie.
    Ziemianie! Nauczcie się panować nad waszymi maszynami przy tych maleńkich
    prędkościach. Wiecie ile my mamy takich zacofanych planet pod ciągłym
    monitoringiem?

    Pozdrowienia
    Dowódca patrolu 249HR65TG93K

  • 58. Data: 2011-11-15 23:56:20
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Uczeń, bo może sobie pozwolić na dalsze
    > dyslekcje; nauczyciel, bo nie będzie musiał zwracać uwagi na błędy;

    Ponad 15 lat temu, kiedy pojawiła się "moda" na dysleksję, mój nauczyciel
    polskiego w szkole średniej miał bardzo skuteczną metodę terapeutyczną.
    Osobom, które przynosiły zaświadczenie, zlecał dodatkowe ćwiczenia, kóre
    skrupulatnie sprawdzał. W kilka miesięcy "wyleczył" z dysleksji większość
    uczniów dotkniętych tym zaburzeniem. ;-)

  • 59. Data: 2011-11-15 23:58:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MZ,

    Tuesday, November 15, 2011, 11:36:30 PM, you wrote:

    [...]

    > http://www.beka.pl/txt_wypadek.php

    A wiesz, że ten tekst powstał na tej grupie podczas bardzo burzliwej
    dyskusji?

    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/64d0216c0ed6e208/b0d226134da0851f?
    hl=pl&ie=UTF-8&q=%22przytuli%C5%82em+si%C4%99+do+tru
    cka%22+group:pl.misc.samochody#b0d226134da0851f

    (moje posty też tam znajdziesz - swoją drogą, jak mało osób z tamtych
    czasów zostało)
    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 60. Data: 2011-11-16 00:00:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Nie, kochany mój. Ty próbowałeś wcisnąć jako ogólną zasadę kultury na
    > drodze a to jest gówno prawda.
    >
    > Co do tej, konkretnej sytuacji, to jasno się wypowiedziałem w
    > odpowiedzi do autora wątku.

    Przeciez w tym jestesmy zgodni, ze dal dupy i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200