  • 11. Data: 2011-11-15 22:00:46
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > bzdura
    > jakiej kolejki
    > zauwarz ze bylem na lepszej pozycji
    > jedno auto zaczelo wyprzedzac przeda mna w jednakowym czasie
    > gosc w transporterze wymusil bezczelnie

    Gowno jezdzisz to i gowno wiesz o jezdzie. Normalnym jest, ze jak na
    czele jedzie jakis PKS czy inna koparka to sie wyprzedza po kolei, bo
    kazdy chce wyprzedzic. To sie nazywa kultura.

    > i spojrz na to obiektywnie kto sygnalizowal wczesniej i zaczol wykonywac
    > manewr

    No Ty i co? Gosc nie spojrzal w lusterko, sytuacja jakich wiele na
    polskich drogach, ale zeby sie tym podniecac i wrzucac film na jutuba?
    Ja o takiej sytuacji po 15 sekundach juz nie pamietam bo to
    codziennosc...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-11-15 22:01:11
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-15 21:33, Kris_Poland pisze:
    > http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    > filmik wszytsko mowi za siebie
    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał
    No, ładnie się pan słuchaczom przedstawił. Typowy wieśniaczący burak
    który "musi wyprzedzić pierwszy" mimo że doskonale widzi (co zresztą
    widać w napisach do filmu) że gość przed nim będzie starać się
    wyprzedzać przy najbliższej okazji. I nie chodzi tu o kierowcę busa.
    Nigdy nie przestanie zadziwiać mnie głupota ludzi umieszczających takie
    video jednoznacznie wskazujące na ich braki w kulturze i technice jazdy.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 13. Data: 2011-11-15 22:01:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > I zepsułeś - "Ten film wideo jest prywatny."

    Zaluj, zaluj bo jest czego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-15 22:03:56
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Gowno jezdzisz to i gowno wiesz o jezdzie. Normalnym jest, ze jak na
    > czele jedzie jakis PKS czy inna koparka to sie wyprzedza po kolei, bo
    > kazdy chce wyprzedzic. To sie nazywa kultura.

    buhahaha ale ty chrzniasz
    ok 30-40% nie zamierza wyprzedzac i by sie dowlokla za PKS do domu
    malo tego ponad 15% wogole w zyciu nie wykonuje manerwu wyprzedzania przy
    duzym natezeniu ruchu
    no znalazl sie znawca drogi, no niech mnie

> [...]
    > polskich drogach, ale zeby sie tym podniecac i wrzucac film na jutuba?
    > Ja o takiej sytuacji po 15 sekundach juz nie pamietam bo to

    poczekamy az ktos cie zepchnie ! :)

  • 15. Data: 2011-11-15 22:05:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Zaluj, zaluj bo jest czego.

    Bez kozery powiem, że mną ten film wstrząsnął.

  • 16. Data: 2011-11-15 22:05:59
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nigdy nie przestanie zadziwiać mnie głupota ludzi umieszczających takie
    > video jednoznacznie wskazujące na ich braki w kulturze i technice jazdy.

    proponuje zajrzec w kodeks
    nie sygnalizowal zamiaru, wymusil
    o co tyle piany? o to ze ciebie nie zepchnol do rowy

    kolejna osoba z klapkami na oczach
    teraz wiem ze takie zachowania na drodze w ktorych wymusza sie pierwszenstwo
    maja aprobate zwlasza pms

  • 17. Data: 2011-11-15 22:06:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-15 21:56, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > bzdura
    > jakiej kolejki

    Normalnej - jedzie kilka samochodów, jeden za drugim i chcą wyprzedzić
    jednego jadącego wolniej.

    > zauwarz ze bylem na lepszej pozycji

    Aaaa - lepszej pozycji. Znaczy wyścig mamy? Śpieszyłeś się po słownik
    ortograficzny?

    > jedno auto zaczelo wyprzedzac przeda mna w jednakowym czasie
    > gosc w transporterze wymusil bezczelnie

    Od początku filmiku opowiadasz, że gość chciał wyprzedzić, że jechał
    przy osi, to czego się niby spodziewałeś?

    > i spojrz na to obiektywnie kto sygnalizowal wczesniej i zaczol wykonywac
    > manewr

    Przyczaiłeś jarząbka i cwaniaka strugasz. Jakoś nie widać, by ci
    kierunkowskaz "zaczol" działać, w przeciwieństwie do tych z przodu.

    > coraz czesciej widze ze tutaj na grupie istnieje tylko pieniactwo
    > szczeniakow z neostrada

    Jak widzę ci z inetii starają się dotrzymać kroku...

  • 18. Data: 2011-11-15 22:10:14
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-11-15 21:33, Kris_Poland pisze:
    > http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    > filmik wszytsko mowi za siebie
    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

    Widać że mało jeździsz. Nie kompromituj się gościu.

  • 19. Data: 2011-11-15 22:10:44
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-11-15 22:00, AZ pisze:
    > Normalnym jest, ze jak na
    > czele jedzie jakis PKS czy inna koparka to sie wyprzedza po kolei, bo
    > kazdy chce wyprzedzic. To sie nazywa kultura.

    Jeszcze bym zrozumiał koparkę 30 km/h, czy furmankę. Ale i tak - przed
    zmianą pasa trzeba upewnić się, że nikt cię nie wyprzedza i to nie jest
    kwestia kultury, tylko przepisów i bezpieczeństwa. To nie kolejka do
    kasy, że kto bliżej, ten pierwszy wychodzi...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2011-11-15 22:11:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > duzym natezeniu ruchu
    > no znalazl sie znawca drogi, no niech mnie

    No na 4 samochody 3 (lacznie z Toba) chcialy wyprzedzic.

    > poczekamy az ktos cie zepchnie ! :)

    Takich sytuacji to mam srednio 1-2 dziennie w miescie ale zeby robic z
    tego afere? Dzisiaj bylem o wlos bo przy predkosci 80 km/h otarlem sie
    butem o samochod, gosc przeprosil, pokazalem ze OK i pojechalem dalej...

    --
    Artur
    ZZR 1200