  • 151. Data: 2011-11-16 16:44:17
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.11.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
    > W dniu 2011-11-16 10:06, c...@W...gazeta.pl pisze:
    > (...)
    >
    > Nie, a wiesz dlaczego? Otóż masz ją wpisaną po części również w te
    > przepisy.

    Dobre, to może objaśnij.

    > No jasne. Wychodzi na to, że po ulicach jeździ 100% buraków, ponieważ
    > nie ma kogoś takiego, kto zauważył wszystko i zawsze zareagował
    > poprawnie.

    A nie, na szczęście nie. Większość jeździ całkiem poprawnie, a nawet
    przewidywalnie i uprzejmie. Zwykle wiedzą też co się na drodze dookoła dzieje.
    Niestety jest też ta nieszczęśliwa mniejszość która porusza po drogach się jak
    lunatyk. Nie widzą, nie wiedzą, mogą się przecież zagapić i przejechać
    rowerzystę i nie zauważyć. Bo pewnie za szybko jechał. Albo wjechać pod
    wyprzedzające ich auto nie widząc w lusterku świateł na lewym pasie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 152. Data: 2011-11-16 16:54:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 12:32, kakmar pisze:

    > Właśnie problem polega na tym że mimo że łypie na lewy, to nigdy nie wiesz
    > kiedy i czy w ogóle będzie wyprzedzał. Można długo za takim jechać mimo
    > wielu kolejnych okazji do wyprzedzania. Inna sprawa że często jak widzi że
    > jest wyprzedzany, to dociera do takiego że przecież był pierwszy i mu się
    > należy. Co zresztą widać w wielu komentarzach na grupie.

    Rzadko się zgadamy, ale w tym momencie mogę się podpisać pod Twoją
    wypowiedzią.

    --
    Paweł

  • 153. Data: 2011-11-16 16:54:57
    Temat: Re: [OT] Re: Kozaczek na drodze...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/11/2011 14:56, to wrote:
    > begin wiesiaczek

    > Tak, a 300 lat temu nie było raka.

    Bo wystarczyło spalić czarownicę, która chorobę na sąsiada przywołała
    spółkując z diabłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 154. Data: 2011-11-16 16:57:44
    Od: " AA" <c...@N...gazeta.pl>

    wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(a):

    > A nie jest?
    > W moich czasach nie było dysleksji i innych dysmózgii, a tych, którzy nie
    > nadążali kierowano do szkół specjalnych.

    A jeszcze wcześniej niejaki Hitler od razu do komory kierował.

    Tak poważniej - w ICD (międzynarodowy "katalog" chorób WHO) dysleksja jest
    klasyfikowana od ICD-10, czyli ~1992 roku - nie wiem, co masz na myśli pisząc
    "w moich czasach", ale jeśli było to wcześniej, to nic dziwnego.

    pozdr
    AA

  • 155. Data: 2011-11-16 17:46:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Nov 2011 16:06:01 +0100, DoQ

    > Z czym się znowu nie zgadzasz?

    Czego znowu nie zrozumiałeś w powyższej wypowiedzi?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 156. Data: 2011-11-16 17:55:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 17:46, Myjk pisze:
    > Czego znowu nie zrozumiałeś w powyższej wypowiedzi?

    Odpowiesz z sensem, czyli z czym się nie zgadasz w mojej wypowiedzi czy
    tylko chciałeś się przyjebać?

    --
    Paweł

  • 157. Data: 2011-11-16 18:10:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Wednesday, November 16, 2011, 2:54:21 PM, you wrote:

    > Fejk jakiś. Nie było V80 :)

    Fake nie fake, wątek był wesoły i z nadzieją czekało się na kolejną
    odsłonę:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/64d0216c0ed6e208/b0d226134da0851f?
    hl=pl&ie=UTF-8&q=%22przytuli%C5%82em+si%C4%99+do+tru
    cka%22+group:pl.misc.samochody#b0d226134da0851f

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 158. Data: 2011-11-16 18:14:40
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-11-15 21:33, Kris_Poland pisze:
    > http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    > filmik wszytsko mowi za siebie
    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał
    takich filmów: http://www.youtube.com/watch?v=1ZEza8VGGhM mógłbym
    wrzucać dziennie ze 2-3 sztuki...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 159. Data: 2011-11-16 18:25:43
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-16 18:14, BartekK pisze:
    > takich filmów: http://www.youtube.com/watch?v=1ZEza8VGGhM mógłbym
    > wrzucać dziennie ze 2-3 sztuki...

    Cóż, jakby się chcieć przyczepić to 0:15 rozpoczynasz wyprzedzanie
    jeszcze na podwójnej ciągłej :P natomiast tu facet ewidentnie wjeżdża Ci
    przed maskę, mimo że od paru sekund jesteś już na lewym pasie.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 160. Data: 2011-11-16 19:11:49
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    ToM wrote:

    > ciach...

    > Jest też i druga strona, co prawda rzadsza ale jednak, kiedy to kierowca
    > wrzuca kierunek dużo zawczasu i czeka na możliwość wyprzedzenia. Jadąc
    > za takim delikwentem nie wiesz jakiego manewru się spodziewać.

    Że będzie wyprzedzał lub skręcał w lewo?

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma