  • 141. Data: 2011-11-16 16:00:11
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jak sobie wyobrażasz taką sytuację:
    > Traktor - za nim 20 pojazdów osobowych i nagle młody gniewny wyskakuje z
    > ostatniego miejsca i zapierdala wyprzedzając na raz 19 pojazdów i...
    > traktor.
    > I mówisz, że ten pierwszy za traktorem nie ma już prawa włączyć
    > kierunkowskazu?

    Włączyć ma prawo, a jeśli chce wyprzedzać to nawet obowiązek. Natomiast
    wjechać przed wyprzedzającego już nie bardzo. N
    Poza tym porównanie/przykład od czapy, bo filmowiec nie wyprzedzał 19
    samochodów na raz, a wyprzedzany nie włączył kierunkowskazu przed
    wykonaniem manewru.

    --
    Paweł

  • 142. Data: 2011-11-16 16:01:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ty masz jakieś auto? Tak ogólnie pytam?

    A co, będziesz się teraz licytował kto ma lepsze, kto ma większego
    fiuta, czy kto przejechał więcej kilometrów?

    --
    Paweł

  • 143. Data: 2011-11-16 16:06:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 15:57, Myjk pisze:

    > Może w końcu nauczysz się czytać ze zrozumieniem?
    > To naprawdę nie boli.

    Z czym się znowu nie zgadzasz?

    --
    Paweł

  • 144. Data: 2011-11-16 16:11:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Poza tym porównanie/przykład od czapy, bo filmowiec nie wyprzedzał 19
    > samochodów na raz, a wyprzedzany nie włączył kierunkowskazu przed
    > wykonaniem manewru.

    Ja pierdole, czy naprawdę muszę pisać o czymś co do jedej sztuki, żebyś
    zrozumiał sens pytania? No to wyprzedzał 4 pojazdy na raz - robi to
    jakąś różnicę?

  • 145. Data: 2011-11-16 16:16:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja pierdole, czy naprawdę muszę pisać o czymś co do jedej sztuki, żebyś
    > zrozumiał sens pytania? No to wyprzedzał 4 pojazdy na raz - robi to
    > jakąś różnicę?

    Ale po co ta tania dramaturgia w postaci 19 samochodów i jednego
    traktorka? No i co chciałeś przekazać, że patrzenie w lusterko i
    włączenie kierunkowskazu przed wykonaniem manewru w takim przypadku nie
    obowiązuje?

    --
    Paweł

  • 146. Data: 2011-11-16 16:17:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > A co, będziesz się teraz licytował kto ma lepsze, kto ma większego
    > fiuta, czy kto przejechał więcej kilometrów?

    Pytam o Twoje doświadczenia na drodze, błyszczeć wiedzą rodem z PoRD to
    wielu potrafi :)

  • 147. Data: 2011-11-16 16:19:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Pytam o Twoje doświadczenia na drodze, błyszczeć wiedzą rodem z PoRD to
    > wielu potrafi :)

    Nie bawi mnie zabawa w licytację, ale domyślam się że do pięt nie
    dosięgam bo tutaj pisze sama śmietanka przynajmniej z trzema milionami
    na koncie...

    --
    Paweł

  • 148. Data: 2011-11-16 16:19:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

> [...]
    > traktorka? No i co chciałeś przekazać, że patrzenie w lusterko i
    > włączenie kierunkowskazu przed wykonaniem manewru w takim przypadku

    Prościej już nie potrafię, jesli nie widzisz sensu w tym co
    napisałem...musimy uścisnąć sobie łapę, poklepać po plecach i wypić
    jakieś piwko.

    Pozdrówki.

  • 149. Data: 2011-11-16 16:20:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Prościej już nie potrafię, jesli nie widzisz sensu w tym co
    > napisałem...musimy uścisnąć sobie łapę, poklepać po plecach i wypić
    > jakieś piwko.

    No to napisz co miałeś na myśli i co chciałeś przekazać, a nie wymyślaj
    historie z traktorami :)

    --
    Paweł

  • 150. Data: 2011-11-16 16:39:07
    Temat: Re: [OT] Re: Kozaczek na drodze...
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    to wrote:

    > begin wiesiaczek

    > Tak, a 300 lat temu nie było raka.

    No. I wszyscy dziennikarze pisali bez błędów, co dziś jest rzadkością.
    A ci co nie umieli pisać po polsku układali bruk lub sprzątali ulice.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma