  • Data: 2011-11-17 11:11:55
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-17 10:15, kakmar pisze:
    > Dnia 16.11.2011 Artur Maśląg<f...@p...com> napisał/a:
    (...)

    > Jednak nalegam, słowo kultura, jest na tyle wieloznaczne, że bez precyzyjnego
    > wyjaśnienia o jaki zakres chodzi nie porozumiemy się. Kodeksu nie niestety
    > literalnie nie pamiętam, ale może w wolnej chwili.

    Nie chodziło o literalne użycie słowa "kultura", a lekturę polecam.

    > No tak.

    To 1 z logiki.

    > Oczywiście pisząc tezę z którą pozwoliłem sobie polemizować, dołożyłeś starań
    > aby wyrazić myśl jasno i precyzyjnie. Z odpowiedzią poradziłeś sobie krojąc
    > jak Ci było wygodnie, i dyskutując z przekazem którego nie ma.

    Skoro tak, to przykro mi, ale wyjaśnione zostało dość precyzyjnie
    i jednoznacznie.

    > Jak Cię czytam na usenecie to mam wrażenie że trenujesz na jakiś konkurs erystyki.

    No cóż, zdaje się, że doszukujesz się jak zwykle jakichś
    pozamerytorycznych przyczyn, czy też innych teorii spiskowych.

    > Ale jeszcze raz spróbuję.

    Skoro nie zrozumiałeś, czytasz co drugie zdanie itd. to i takie
    skutki...

    > Ty po raz kolejny przy okazji tego filmiku sugerujesz
    > że na publicznej drodze można wykonać manewr który wg. PoRD wymaga szczególnej
    > ostrożności na ślepo.Bo może nie jest to wg. Ciebie zalecana metoda, ale każdy
    > jest przecież omylny. Winni wszelkich niebezpiecznych zdarzeń na drogach
    > wg. Ciebie są ci, którzy w twojej ocenie jadą zbyt szybko, lub wykonują zbyt
    > szybko wykonują manewry, nawet jeśli jest to zgodne z PoRD[4].

    Bardzo mi przykro, ale bredzisz skutecznie, a sam właśnie bawisz się
    w tanią erystykę (przynajmniej próbujesz). Ale skoro lubisz w ten
    sposób, ponieważ dyskusją to tego raczej nazwać nie można - jednak
    spróbuję wytłumaczyć. Nigdy nie twierdziłem, że manewry można wykonywać
    na ślepo. Faktem jest, że ludzie są omylni i należy zdawać sobie z tego
    sprawę. Stąd też bywa, że czasem ktoś czegoś nie zauważy i nie należy
    jeździć na krawędzi, ponieważ taka jazda likwiduje margines
    bezpieczeństwa, który jest potrzebny do spokojnej i bezpiecznej jazdy.
    Również nie jest prawdą, że winni wszelkich niebezpiecznych zdarzeń
    na drodze są tylko jeżdżący zbyt szybko, czy też wykonujący zbyt szybko
    manewry. Co do zgodności z PoRD to odsyłam do lektury - tam jest
    parę zdań na ten temat i być może dojdziesz do wniosku, że jednak
    wykonywanie wiele manewrów niby zgodnych z PoRD jednak może się
    odbyć z jego naruszeniem.

    > To właśnie w tej kwestii mam zupełnie inne zdanie. Uważam że wykonanie
    > jakiegokolwiek manewru na drodze bez właściwej i bieżącej oceny sytuacji jest
    > bardzo niebezpieczne, i jest to główna przyczyna większości drogowych nieszczęść.

    Bardzo mi się podoba - prezentujesz jakąś swoją wizję (próbując te
    wymysły przypisać mi), następnie się z tym nie zgadzasz (sugerując, że
    z tezami postawionymi przeze mnie, choć Ty jesteś ich autorem), po czym
    prezentujesz jakieś teorie, które mają być przeciwne do tego co ja
    niby napisałem.

    > To jak obrazisz się, czy wyjaśnisz jak dobrze zachował się kierowca vw.

    Widzę, że lubisz zabawy w piaskownicy i bardzo nie lubisz czytać, bądź
    jest tzw. czytanie wybiórcze. Jednak powtórzę (jak dziecku, patrząc
    po tym co napisałeś), że kierowca busa nie zachował się poprawnie,
    dobrze itd., z czego nie wynika jednak, że nasz bohater zachował się
    poprawnie, kulturalnie itd.

    Mam nadzieję, że będziesz teraz szczęśliwszy dzięki nabytej wiedzy.