    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kozaczek na drodze...
    Date: Wed, 16 Nov 2011 11:36:23 +0100

    W dniu 2011-11-16 11:18, wiesiaczek pisze:

    > Acha, tzn. że jeśli zauważę, że kilometr przede mną ktoś zaczyna wyprzedzać,
    > to ja już nie mogę wyprzedzać pojazdu jadącego przede mną!
    > Genialne!

    Wyprzedzanie na Otylię nie należy do zbyt rozsądnych. Dlatego busiarz
    chwilę odczekał. Owszem busiarz nie włączył kierunku i nic tego nie
    usprawiedliwia. Jednak jego zachowanie było jasne i czytelne. Czego nie
    można powiedzieć o naszym miszczu, któremu się wydaje, że ma
    pierwszeństwo przed każdym.

    A.