  • Data: 2014-01-08 19:45:50
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 14:30, ZIWK pisze:

    > Nie chodzi o bezwzględną liczbę, a o procent...
    > A znacznie większa jest szansa, że pijakowi się włączy "Need for
    > Speed" z opcją nieśmiertelności lub, że ręce nie posłuchają i skręcą
    > kierownicy właściwie. lub. że oceni drogę hamowania ze 120 km/h na 25m...

    To jak skomentujesz moj przypadek - spory szmat czasu w przeszłości
    jeździłem nawet nie po kieliszku, a wręcz po butelce, i co - nic nawet
    otarcia...? I właśnie w związku z tym się pytam dlaczego niektórzy za to
    chcieliby mi zabierać PJ, inni zamykać do kryminału, a niektórzy wręcz
    posadzić na elektrycznym krześle. Skąd ten gniew, ta nienawiść
    niektórych do kogoś kto nie zrobił nikomu nic złego?