  • Data: 2014-01-07 18:07:41
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 22:06, J.F. pisze:

    > A w czym inna ta tradycja i sytuacja ?

    Nie potrafię ci tego wytłumaczyć w prosty sposób.

    > No to i u nas mozna wprowadzic rozne rodzaje.

    Wprowadzaj, bądź kreatywny.

    > I drogowka bedzie bez :-)

    Drogówka ma broń. Generalnie większość policji w UK jest uzbrojona
    i to zdrowo lepiej niż nasza.

    > Nawiasem mowiac to drogowka kiedys z kalaszami jezdzila, ale im
    > odebrano. I dobrze, kalasz na kilometr moze szkody narobic.

    Nie wiem skąd kałasze pamiętasz, ale ja sobie przypominam tylko
    przy specjalnych sytuacjach, a że drogówka nieraz ma do czynienia
    z różnymi sytuacjami to ja się nie dziwię. Od tak to do tego
    dostępu nie było.

    > Rzeczywistosc wlasnie tak wyglada.

    Nie, tak to wygląda twoja wizja suszenia - tak sobie to upraszczasz, by
    pasowało do tezy. Zresztą ja nie pisałem o bieganiu z suszarką...

    > nie tak latwo odstawic delikatnie
    > suszarke, wyskoczyc zza krzaka, i pomachac lizakiem w czasie zblizania
    > pojazdu jadacego 150.

    Z suszarkami to ona sporadycznie 'polują' i nikt się z tego powodu
    z bronią na kogoś nie rzucał.

    > A potem oczywiscie "on mnie chcial przejechac".

    Zostałeś ostrzelany na gierkówce, bądź słyszałeś o takim wypadku?