  • Data: 2014-01-07 12:33:39
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-06 13:54, ZIWK pisze:

    > Gdyby kierowca audi nie popełnił 2 wykroczeń - jazda po pijaku i
    > niezatrzymanie się na wezwanie funkcjonariusza, to pasażer "ś.p.
    > głupiec" by się zmęczył zasuwając z buta do domu.
    > Odwracasz kota ogonem i masz zaburzony ciąg przyczynowo-skutkowy:
    > 1 - kierowca pił (wykroczenie)
    > 2 - nie zatrzymał się do kontroli (wykroczenie)
    > 3 - kierowca próbował przejechać policjanta (przestępstwo)
    > Policjant powinien "po chrześcijańsku" przymknąć na to oko i
    > skontrolować tylko takiego, co się zgodnie z prawem zatrzymał, bo nie
    > miał nic na sumieniu?

    Odniosę się tylko do pozycji nr 3, - standardowy slogan który mało
    kiedy ma miejsce.

    Policjant we żadnym wypadku nie powinien za cały priorytet swojej pracy
    mieć zaczepianie ludzi którzy nie dają pretekstu do zatrzymania.
    Wszystkie strony na tym wyjdą lepiej niż to ich szukanie dziury w całym.
    To rozliczanie ich z ilości skontrolowanych pojazdów jest nie tylko
    głupie, ale i szkodliwe społecznie. Zatrzymanie bez ukarania mandatem,
    ew. poważnego pouczenia nie powinno by nagradzane, a naganne i
    traktowane jako opierdal*nie się w pracy. I tego sobie tobie i innym
    kierowcom życzę.