  • Data: 2016-04-11 14:19:07
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-11 o 14:03, J.F. pisze:

    > Piwo rzecz chodliwa, i mysle, ze po pierwsze nie maja takiej potrzeby.
    > No chyba, ze gdzies sie schowa pare puszek, albo pare palet :-)

    Najpierw półka, potem promocja a jak nie zejdzie promocja to wraca do
    producenta gdzie nabija się nową datę :)

    Co ciekawe jak byłem w zakładach piwowarskich w Czechach to na koniec
    dnia to co się nie rozlało do beczek/butelek szło do ścieków, tak
    potrafili wylać tysiące litrów :( u nasz by było "poczeka do jutro i tak
    się sprzeda" :)

    > Hm, w Lidlu piekarenka na widoku, i znow - chyba nie maja potrzeby.
    > W dodatku w tym pobliskim ok godz 19 buleczki sie koncza ... wiec widac
    > nie maja zapasu towaru ...

    Te świeże bułeczki to mrożonki produkowane o ile wiem na Słowacji albo w
    Czechach, termin spożycia to parę lat :)

    ***

    Tego typu pieczywo po wypieczeniu zamrażane jest ciekłym azotem,
    następnie pakowane do kartonów i przechowywane w chłodni przez około pół
    roku. Stamtąd rozsyła się je do sklepów, które sprzedają je jako ,,świeże
    pieczywo prosto z pieca".

    Nawet proces produkcji takiego pieczywa wygląda zupełnie inaczej. Przede
    wszystkim do "mrożonego" dodaje się liczne ulepszacze czy konserwanty,
    jak na przykład ropionian wapnia (E-282) przeciw pleśniom czy
    konserwujący sorbinian potasu (E-202). Oba składniki mogą powodować
    reakcje alergiczne, o czym oczywiście na próżno szukać informacji w
    supermarketach czy na etykietach.

    Tu masz więcej:

    http://natemat.pl/107037,swieze-pieczywo-prosto-z-pi
    eca-w-biedronce-lidlu-i-marketach-tak-naprawde-to-mr
    ozona-masa-ktora-pol-roku-lezy-w-magazynie

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl