  • Data: 2016-04-11 13:28:37
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-04-11 o 12:48, J.F. pisze:

    >A ty myślisz że tamte nie są przebijane od nowa? nawet piwa w puszcze
    >mają zwroty i daty są przebijane od nowa.

    No nie wiem, chyba w miare trudno to "przebic", lepiej sprzedac o
    czasie :-)

    >Produkty świeże nie pakowane łatwo poznasz po pleśni, smrodzie że
    >leży za długo :)

    To sie odetnie kawalek, reszcze wyplucze w wybielaczu i sprzeda jako
    nowe :-)
    Albo przekaze do fabryki i przerobi na wedliny, i to w dodatku te
    drogie :-)

    W tej sklepowej "ladzie chlodzacej" to moze i tak, ale dobrze zmrozone
    w chlodni mieso moze latami lezec :-)

    J.