-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Koszt ładowania elektryka w trasie
Date: Tue, 3 Apr 2018 07:06:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <p9v255$bse$10@node1.news.atman.pl>
References: <5abe06fd$0$31361$65785112@news.neostrada.pl>
<5abe2a3a$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
<p9nj18$c2m$2@node2.news.atman.pl>
<5abf8419$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
<nle9tg1vh5ik.oq4qh9xnh2kk$.dlg@40tude.net>
<5ac0a321$0$31367$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<1...@4...net>
<1vw24h6qldlct.1ixj8rm62vz4r$.dlg@40tude.net>
<p9qh3n$21s$2@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p9qj9t$21s$5@node2.news.atman.pl> <p9rgja$vq7$1@node2.news.atman.pl>
<1k54qbq2k2cov$.g88w5y7fphf7.dlg@40tude.net>
<p9sfi6$t3g$2@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p9u6f0$jcj$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1522732005 12174 83.142.196.21 (3 Apr 2018 05:06:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Apr 2018 05:06:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9u6f0$jcj$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628125
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.04.2018 o 23:14, Cavallino pisze:
> Albo wiele szczytowo pompowych?
> Da się zrobić, pewnie szybciej, zdrowiej i nie drożej niż atomówka.
Srednio - o ile w mocyt zainstaowanej tak żle to nie wygląda - Żarnowiec
ma troszkę ponad 700MW, to pojemności ma "tylko" 3600 MW. Czyli starcza
na na 5 godzin.
> Zwłaszcza że co chwila wymyśla się nowe, lepsze rozwiązania do
> magazynowania tego typu energii.
A przykład co ostatno wymyślono lepszego od elektrowni szczytowopompowych?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.18 07:23 Mateusz Bogusz
- 03.04.18 07:36 Mateusz Bogusz
- 03.04.18 07:39 Mateusz Bogusz
- 03.04.18 09:46 l...@g...com
- 03.04.18 10:11 J.F.
- 03.04.18 10:15 J.F.
- 03.04.18 10:29 Janusz
- 03.04.18 10:33 Jacek Maciejewski
- 03.04.18 12:03 elmer radi radisson
- 03.04.18 12:47 Zenek Kapelinder
- 03.04.18 12:52 Robert Wańkowski
- 03.04.18 13:29 Zenek Kapelinder
- 03.04.18 14:39 J.F.
- 03.04.18 14:42 J.F.
- 03.04.18 15:52 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=