  • 21. Data: 2010-08-07 21:53:23
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Beny wrote:

    > dlatego nigdy ich nie puszczam a jak robi to ktoś przedemną to klne
    > jak opętany ;)

    ja klne kiedy przepuszcze i okazuje sie, ze ten ktos wcale nie chcial
    przechodzi - ot, po prostu stoi na skraju przejscia dla pieszych i
    patrzy sie gdzies przed siebie tepym wzrokiem...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2010-08-07 21:56:22
    Od: " Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    jacek2v <j...@g...com> napisał(a):

    > A wracaj=B1c do zapalonych =B6wiate=B3 w dzie=F1, mo=BFliwe, =BFe dzi=EAki =
    > nim
    > zawdzi=EAczam =BFycie, albo co najmniej zdrowie - par=EA razy w s=B3o=F1cu =
    > nie
    > zauwa=BFy=B3bym nadje=BFd=BFaj=B1cego z naprzeciwka samochodu, gdyby nie je=
    > go
    > zapalone =B6wiat=B3a. Nie wiem jak dla Ciebie panie Gwidonie, ale ja mog=EA
    > do ko=F1ca =BFycia p=B3aci=E6 te par=EA z=B3otych za ten m=F3j i innych luk=
> [...]

    A gdzie ten niewidzialny samochód jechał? Swoim pasem, twoim pasem?

  • 23. Data: 2010-08-07 22:02:48
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    AW <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Najwyraźniej jesteś za biedny żeby jeździć
    > samochodem.

    Biedny to ty jesteś, za biedny, żeby myśleć samodzielnie.

  • 24. Data: 2010-08-07 22:03:58
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał(a):

    > Róşnica spalania miÄ&#65533;zy 6,20 a 6,19999 l/100km nie warta jest liczenia..
    > Aaaa... jeszcze jedno wyĹ&#65533;&#65533;z klimÄ&#65533;- teĹź kosztuje

    Od kiedy jest nakaz uzywania klimatyzacji?

  • 25. Data: 2010-08-07 22:06:02
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 6 Sie, 21:58, " Gwidon" <g...@g...pl> wrote:
    > Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
    > paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
    > Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

    A mnie nic nie wyszło :-) Program się nie odpala, bo uzywam linuksa.
    Znaczy się, u mnie koszt wynosi 0 ;-)

    JK

  • 26. Data: 2010-08-07 23:17:23
    Od: Lew2 <w...@h...com>

> [...]
    > Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga

    Inni piszą, że jazda na światłach to zysk dla budżetu państwa, dla
    firm produkujących żarówki i innych.
    Ani ten Twój koszt ani zysk (pozorny) państwa nic nie znaczy w
    porównaniu z ofiarami spowodowanymi przez niebezpieczne świecenie
    światłami, Nie powinno się w ogóle dyskutować o ekonomii gdy chodzi o
    bezpieczeństwo, a wiadomo że używanie świateł mijania w dzień powoduje
    wzrost zagrożenia w ruchu drogowym, ale dla niektórych liczy się tylko
    kasa.

  • 27. Data: 2010-08-08 00:24:09
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-07 22:02, Gwidon pisze:

    > Biedny to ty jesteś, za biedny, żeby myśleć samodzielnie.

    Ależ ja myślę całkiem samodzielnie. Na dowód
    mogę napisać, że potrafię tak skonfigurować
    swój czytnik żeby nie rozpierdalał postów
    moich przedpiśców, czego ty najwyraźniej nie
    jesteś w stanie ogarnąć, Gwidonie ;->

    PS. Na kierunkowskazach też oszczędzasz?

    --
    AW

  • 28. Data: 2010-08-08 01:11:45
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Gwidon" wrote:
    > Od kiedy jest nakaz uzywania klimatyzacji?

    Wolisz latem kisić się w gorącym samochodzie i po podróży wysiadać
    przesiąknięty potem i roztaczający nienachalnie przyjemny aromat?

    Bo ja wolę włączyć klimatyzację i przeboleć wyższe spalanie.

    Tak samo wolę włączyć światła, żeby w cieniu pod drzewami kręgle
    mnie widziały (tzn piesi) i nie wchodziły prosto pod koła.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 29. Data: 2010-08-08 09:24:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Gwidon pisze:
> [...]
    > Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga

    Srane w banie ze tak sie wyrażę. PRzejście z etylini 95 na ON a
    tymbardziej gaz da wielokrotnie wiekszy zysk, niż strata wywołana przez
    zapalone światła. wiele osób ma sprzet audio zużywający wiecej niż
    żarówki. Ilu z nas kupuje auto które mało pali? bezawaryjność,
    bezpieczeństwo, "jakiego ma kopa" to są kryteria! Oszczędność.... gdzies
    tam jest, najwyżej na gaz sie przerobi.

    tyle ze jak nam sie coś nakazuje, to najpierw jest NIE!, potem
    ewentualnie, być moze sie zastanowimy czy zakaz/nakaz ma sens, ale i tak
    bedziemy sie buntować. A moze by tak dzienne diodowe zamontować i dać
    sobie spokój.... Tylko na co by było wtedy narzekać.....

    ToMasz

    PS

    W mojej miejscowości na obszarze 10km na 10km jest jedna wielka budowa.
    koszmar. autostrada, obwodnica, wyburzenia, zalania rozbudowa,
    przebudowa- gorzej być nie może. wsiadłem wiosną na rower, mam świety
    spokój. Wiem ze to grupa smaochodowa, ale na litość boską, do sracza też
    będziemy chcieli jeździć autami, a potem zrobimy obrażoną minę ze sie nieda?

  • 30. Data: 2010-08-08 16:45:25
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    AW <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > moich przedpiśców, czego ty najwyraźniej nie
    > jesteś w stanie ogarnąć, Gwidonie ;->
    >
    > PS. Na kierunkowskazach też oszczędzasz?

    Poczytaj do czego zostały zaprojektowane kierunkowskazy, a do czego światła
    mijania.