  • 171. Data: 2010-08-11 21:27:13
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(a):

    > To już zostało wykazane, że to bzdura. Jednorazowy Wzrost liczby
    > zabitych nastąpił *zanim* wszedł obowiązek używania świateł wiosną i latem.

    ?????

  • 172. Data: 2010-08-11 21:28:32
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(a):

    > Ogrzewanie nie pomoże

    Pomoże, pisałem już jak

    > a światła pomogą.

    W czym???

  • 173. Data: 2010-08-11 21:32:22
    Od: "Gwidon" <g...@W...gazeta.pl>

    Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(a):

    > Zatem, żeby to sensownie oszacować, trzeba wziąć średnią moc i średnie
    > spalanie z którego ta średnia moc jest uzyskiwana. Moc 10KW, moc świateł
    > 130W (albo mniej jak są xenony). Możesz w to jeszcze sprawność
    > alternatora włożyć to będzie ok. 150W.

    Moc uzyskiwana? A ja zawsze myślałem, ze to energię się uzyskuje.
    No cóż, pewnie jestem nieukiem.

  • 174. Data: 2010-08-11 21:37:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 19:23:21 +0000 (UTC), Gwidon napisał(a):

    > 2006 - zderzeń czołowych - 5584, zabitych - 1012
    > 2007 - zderzeń czołowych - 5595, zabitych - 1020
    >
    > Źródło: policja.pl
    >
    > No i kolejny raz porażka na całej linii.

    A ile było w tych latach samochodokilometrów zrobionych?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 175. Data: 2010-08-11 21:38:07
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > A moze zamiast pisac douczysz sie troche?
    > http://www.mkm.szczecin.pl/encyklopedia.php?what=rek
    uperacja

    http://tiny.pl/h74t6

  • 176. Data: 2010-08-11 21:42:24
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Ustawe uchwalono w 2007 roku. Przypomnij mi, ktora partia rzadzila =
    > wtedy?

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&97

  • 177. Data: 2010-08-11 21:44:59
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Była poprzedzona stosownymi ekspertyzami.

    Jakieś przykłady?

  • 178. Data: 2010-08-11 21:46:50
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    MadMan <m...@n...wp.pl> napisał(a):

    > A ile było w tych latach samochodokilometrów zrobionych?

    Czy mój przedmówca coś o tym wspominał? Nie.
    On tylko usłyszał w TVN, że spadała liczba zderzeń czołowych, co okazało się
    kłamstwem.
    Może jeszcze zapytaj ile było w tych latach tirówek na drogach.

  • 179. Data: 2010-08-11 21:49:36
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > "Lew2" <w...@h...com> wrote in message=20
    .googlegroups.com...

    > znaj=B1. Ka=BFda
    > specjalist=F3w.
    >
    > Szwedzi tez pewnie glupi, ze na swiatlach jezdza?

    W Szwecji wprowadzono nakaz używania świateł, gdy zmieniono w tym kraju ruch z
    lewostronnego na prawostronny. Ponieważ wywołało to gwałtowny wzrost liczby
    wypadków, włączone światła miały przypominać kierowcom, którą stroną jezdni
    należy jechać. Z czasem liczba wypadków oczywiście spadła, co niesłusznie
    przypisano stosowaniu świateł w dzień.

    I znów porażka na całej linii.
    Z kim ja w ogóle dyskutuje? Z debilami? Musze z tym skończyć.

  • 180. Data: 2010-08-11 22:05:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 19:46:50 +0000 (UTC), Gwidon napisał(a):

    >>> 2006 - zderzeń czołowych - 5584, zabitych - 1012

    > Czy mój przedmówca coś o tym wspominał? Nie.

    Nie interesuje mnie to, interesuje mnie wpływ świateł na bezpieczeństwo.
    Jeśli liczba samochodokilometrów w 2007 roku zwiększyła się o więcej niż
    0.8% - możemy wysnuć wniosek że światła działają pozytywnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138