  • 161. Data: 2010-08-11 18:56:53
    Temat: Re: Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 11 Sie, 08:38, "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > I co z tego? Widziałeś jakiś wypadek z tego powodu? Radzą sobie i widocznie
    > tak im dobrze.
    > Poza tym polecam lekcje logiki. To, że światła zostały wynalezione do używania
    > w nocy, to nie znaczy, że noc jest po to, żeby były włączone światła.
    > Poproszę o następny zestaw pytań.

    Ale i nie oznacza, że światła mają świecić tylko w nocy - drobi
    logiku :) - tusze

    Pzdr.

  • 162. Data: 2010-08-11 19:27:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 11 Aug 2010 18:32:37 +0200, Axel <a...@o...niespamuj.pl>
    wrote:

    > Ja bym sie zgodzil ze zniesieniem nakazu, nawet w zimie. Gdyby w slad za tym
    > policja scigala kierowcow, ktorzy nie wlaczaja swiatel, kiedy jest to
    > niezbedne. Mimo nakazow regularnie widze takich cichociemnych w czasie
    > ulewnego deszczu, albo, gdy jest ciemno.

    Po co ulewny deszcz. Wystarczy, że droga będzie gęsto obrośnięta
    drzewami (nawet lasu nie potrzeba), a do tego gdzieś zza nich
    niskie słońce. I ci, co jadą ze słońcem w plecy pewnie nawet
    sobie nie zdają z tego sprawy, że zwyczajnie słabo ich widać.

    Ale wszystkiemu winne są drzewa i należy je wyciąć! ;)

    r.
    _____________

  • 163. Data: 2010-08-11 20:54:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:49:17 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Jak się rozkręcił (i zaczął gadać o esbeckich stacjach, partii
    > okupacyjnej, itd...) to zaczyna wyglądać na to, że to Neelix nową ksywkę
    > przyjął bo na starą już nikt nie zwracał uwagi

    Odkąd wyszło, że neelix to po prostu zwykły druciarz samochodowy (vide
    wątek o jego bodajże Fiacie Uno założony przez niego samego) starzy
    peemesiarze po prostu sobie go odpuścili - dlatego najprawdopodobniej
    urodził się Gwidon.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 164. Data: 2010-08-11 20:58:32
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:22:11 +0100, kamil napisał(a):

    > Kopytko!

    O!
    Dzięki za poprawę humoru :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 165. Data: 2010-08-11 21:08:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-06 21:58, Gwidon pisze:

    > Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga
    > znaczny zysk.

    O żesz, wyszło mi 730 PLN miesięcznie ...

    Właśnie wróciłem z garażu - powybijałem se dla pewności
    reflektory i radio oddałem osiedlowym drechom.

    6008

  • 166. Data: 2010-08-11 21:15:31
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał(a):

    > "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Ooo, naprawde? A jechales kiedys niemiecka autostrada? Bo tam w dzien bardzo
    > duzo samochodow na swiatlach jezdzi. A przeciez na autostradzie mala szansa
    > na czolowke....

    5% to dużo? Poza tym rozróżniasz ty światła dzienne od świateł mijania
    używanych w dzień?

  • 167. Data: 2010-08-11 21:17:00
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    > Widziałem dwa:
    > 1. Potrącenie pieszego - wszedł na jezdnię "bo nic nie jechało"
    > 2. Kolizja przy zmianie pasa - kierowca zmieniający pas przekonał się że pas
    > jednak nie był wolny tylko trochę za późno :)
    >
    > pobo

    No tak. W Polsce nie ma tego typu wypadków.

  • 168. Data: 2010-08-11 21:19:20
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    jacek2v <j...@g...com> napisał(a):

    > Ale i nie oznacza, =BFe =B6wiat=B3a maj=B1 =B6wieci=E6 tylko w nocy - drobi
    > logiku :) - tusze

    Tak, tak, masz rację. Jeżeli papier toaletowy został stworzony do używania w
    kiblu, to mozna na nim pisać.

  • 169. Data: 2010-08-11 21:23:21
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(a):

    > ):

    > Oh, i dlatego jest mniej czołówek niż było.

    2006 - zderzeń czołowych - 5584, zabitych - 1012
    2007 - zderzeń czołowych - 5595, zabitych - 1020

    Źródło: policja.pl

    No i kolejny raz porażka na całej linii.

  • 170. Data: 2010-08-11 21:25:12
    Od: "Gwidon" <g...@N...gazeta.pl>

    jacek2v <j...@g...com> napisał(a):

    > Tak si=EA sk=B3ada, =BFe by=B3em pewien.

    Jak widać nie. A jak tak, to do okulisty.

    > PS: Co z tymi członkami?
    > Pzdr.

    Nie wiem, członki mnie nie interesują.