  • 11. Data: 2013-02-01 18:07:56
    Temat: Re: "Kosz" w Androidzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 18:05:06 +0100, Trybun napisał(a):

    > Nigdzie nie przechowuje, te miniaturki w menadżerze galerii to tylko
    > odnośnik do pliku którego już nie ma.

    Ale jesli te odnosniki maja postac miniatur, to gdzie musza byc fizycznie
    zapisane :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2013-02-01 19:32:29
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-01 18:07, Maciek pisze:

    > Ale jesli te odnosniki maja postac miniatur, to gdzie musza byc fizycznie
    > zapisane :)

    To jest tylko taki link w pamięci programu odtwarzającego, po usunięciu
    filmu bądź fotki nie odnoszący się już do niczego. Czasem ta miniaturka
    znika z chwilą usunięcia fotki do której sie odnosi, a czasem zostaje i
    trzeba ja ręcznie usunąć.

  • 13. Data: 2013-02-01 20:13:16
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Miałem na myśli, że szukanie skarbów nie wymaga dostępu do "/". Skarby
    > jakoś zwykle lądują w SDCARD

    Tak jak moja wlozona karta SD 8GB co wyladowala w

    /mnt/ext_sdcard

    /ext_card

    :)

    i teraz mam

    /sdcard (pamiec wewnetrzna 2GB jak rozumiem, taki dyck C: )
    /mnt_sdcard (pamiec wewnetrza dolozona przez mnie, taki dysk D: )

    Az sie boje polaczyc ten telefon kablem USB z PC... ciekawe co sie stanie

  • 14. Data: 2013-02-02 00:02:37
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał

    > Gdzie sa przechowywane?

    update - obczaj to

    podlacz tel kablem usb z kompem

    obczaj katalogi ukryte

    .thumbnails

    u mnie np. w katalogu zdjec /DCIM i /images sa takie z miniaturkami
    wlasnie, zapewne to takie pliki tez: