  • 1. Data: 2013-01-31 15:52:23
    Temat: "Kosz" w Androidzie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy pliki usuwane w Androidzie sa definitywnie kasowane, czy umieszczane w
    jakims odpowiedniki windozowego Kosza?

    Mialem taka sytuacje - kilka dni temu zrobilem nieudane zdjecie. Po wejsciu
    na ekran z apletem galerii to zdjecie wyswietlalo sie jako pierwsze.
    Usunalem je (sprawdzilem wtedy, zniklo z listy). Dzien pozniej przewinalem
    znow na ekran z apletem galerii i oto miniaturka tego nieudanego zdjecia
    znow byla na pierwszym miejscu, ale uwaga - po jakiejs sekundzie znikla.

    Wniosek z tego taki, ze system badz aplikacja galerii przechowuje gdzies
    usuniete fotki lub przynajmniej ich miniatury.

    Gdzie sa przechowywane?

    Da sie do tego jakos dobrac/przekonfigurowac system badz aplikacje?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-01-31 16:15:10
    Temat: Re: "Kosz" w Androidzie
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 15:52:23 +0100, Maciek wrote:
    > Wniosek z tego taki, ze system badz aplikacja galerii przechowuje gdzies
    > usuniete fotki lub przynajmniej ich miniatury.

    A zdjecia nie są, jak ebooki, muzyka, etc, zadawane przez ten wewnetrzny
    mediaserwer? Kiedys mi się był poskłądał, to w galerii tez bylo pusto
    (trza go bylo trzepnac manualnie, to wrocilo do normy).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2013-01-31 16:35:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 15:15:10 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > A zdjecia nie są, jak ebooki, muzyka, etc, zadawane przez ten wewnetrzny
    > mediaserwer?

    Nie mam pojecia, ale w menedzerze plikow sa zdaje sie normalnie widoczne,
    wiec jaki bylby sens takiego zarcia zasobow?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-01-31 16:50:32
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Nie mam pojecia, ale w menedzerze plikow sa zdaje sie normalnie widoczne,
    > wiec jaki bylby sens takiego zarcia zasobow?

    wgraj apke es file manager czy jakos tak, przestaw sobie home z /sdcard
    na / (czyli ruuuuut) i przegrzeb katalogi, moze znajdziesz upchniete
    gdzies w logicznej :] strukturze katalogow jakies zagiione skarby ;)

    no chyba, ze twoje foty powedrowaly juz do internetu autosynchronicznie
    uplowadowane... co poszlo w swiat to nie zniknie ;)

  • 5. Data: 2013-01-31 17:11:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 16:35:38 +0100, Maciek wrote:

    > Nie mam pojecia, ale w menedzerze plikow sa zdaje sie normalnie widoczne,

    Dograne po sieci mp3 tez, a player ich nie widzi.

    > wiec jaki bylby sens takiego zarcia zasobow?

    Mnie nie pytaj, uwazam to za jedno z grubszych dziwactw androida...
    Choc tak sobie ostatnio mysle, ze moze soft z zalozenia ma brac media od
    jakiegos serwera (po sieci), wiec w ramach uproszczen stoi taki lokalnie.
    Bo nic rozsadniejszego do glowy mi nie przychodzi :/

  • 6. Data: 2013-02-01 15:35:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 16:50:32 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > wgraj apke es file manager czy jakos tak, przestaw sobie home z /sdcard
    > na / (czyli ruuuuut) i przegrzeb katalogi, moze znajdziesz upchniete
    > gdzies w logicznej :] strukturze katalogow jakies zagiione skarby ;)

    Do tego akurat nie potrzeba roota.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 7. Data: 2013-02-01 16:24:59
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Do tego akurat nie potrzeba roota.

    katalog /

    czyli katalog glowny, root systemu

    (nie rootowanie w sensie dostania uprawnien roota - superadmina)

  • 8. Data: 2013-02-01 17:22:29
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-01-31 15:52, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Gdzie sa przechowywane?
    >
    > Da sie do tego jakos dobrac/przekonfigurowac system badz aplikacje?

    pobierz np. solid esplorera wpisz w szukaniu *.jpg
    możesz wyczyścić wszystko co niepotrzebne

  • 9. Data: 2013-02-01 17:56:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 16:24:59 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > katalog /
    >
    > czyli katalog glowny, root systemu
    >
    > (nie rootowanie w sensie dostania uprawnien roota - superadmina)

    Miałem na myśli, że szukanie skarbów nie wymaga dostępu do "/". Skarby
    jakoś zwykle lądują w SDCARD

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 10. Data: 2013-02-01 18:05:06
    Od: Trybun <i...@y...com>

> [...]
    >
    > Gdzie sa przechowywane?
    >
    > Da sie do tego jakos dobrac/przekonfigurowac system badz aplikacje?

    Nigdzie nie przechowuje, te miniaturki w menadżerze galerii to tylko
    odnośnik do pliku którego już nie ma. U mnie niedawno zaniknęły
    wszyszystkie media (filmy i fotki) które były na zewnętrznej karcie
    pamięci, a miniatury w odtwarzaczu wideo i w galerii obrazów nadal są,
    tylko że nie odnoszą się już do niczego.