  • Data: 2013-02-01 18:05:06
    Temat: Re: "Kosz" w Androidzie
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-31 15:52, Maciek pisze:
    > Czy pliki usuwane w Androidzie sa definitywnie kasowane, czy umieszczane w
    > jakims odpowiedniki windozowego Kosza?
    >
    > Mialem taka sytuacje - kilka dni temu zrobilem nieudane zdjecie. Po wejsciu
    > na ekran z apletem galerii to zdjecie wyswietlalo sie jako pierwsze.
    > Usunalem je (sprawdzilem wtedy, zniklo z listy). Dzien pozniej przewinalem
    > znow na ekran z apletem galerii i oto miniaturka tego nieudanego zdjecia
    > znow byla na pierwszym miejscu, ale uwaga - po jakiejs sekundzie znikla.
    >
    > Wniosek z tego taki, ze system badz aplikacja galerii przechowuje gdzies
> [...]

    Nigdzie nie przechowuje, te miniaturki w menadżerze galerii to tylko
    odnośnik do pliku którego już nie ma. U mnie niedawno zaniknęły
    wszyszystkie media (filmy i fotki) które były na zewnętrznej karcie
    pamięci, a miniatury w odtwarzaczu wideo i w galerii obrazów nadal są,
    tylko że nie odnoszą się już do niczego.