    Subject: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 19 Oct 2019 08:17:54 +0200

    W dniu 18.10.2019 o 22:34, s...@g...com pisze:

    > I sie suwak zrobi w sumie sam bo jak zyje to jednak ludzie wpuszczaja. I to
    wpuszczaja az za dobrze bo wpuszczaja nie jednego przed siebie.

    > Ech. Przepis od dupy strony.

    Trudno się nie zgodzić. Suwak działa i bez przepisu - co najwyżej co
    któryś nie wpuści, ale statystycznie nie jest to problem. Problemem są
    co nawyżej szeryfy - ale na nich jest paragraf. Co do korytarza życia -
    też generalnie już chyba działa, a skoro tak, to wystarczy akcja
    informacyjna jak dokładnie to robić, bo widać że ludzie chcą i robią. Tu
    akurat ministerstwo robi to żle, bo obrazki są z dupy (przepis zresztą
    też z tego co czytam).

    Na jadących pod prąd korytarzem też są przepisy, a swoją szosą, to jest
    przecież jakaś służba autostradowa (na eskach chyba gorzej), która
    mogłaby się zająć ewakuacją utkniętych po najdalej 45 minutach lub
    sygnale od dyspozytora, że już wszycy, co mieli dojechać to dojechali na
    miejsce. Nie musi to być przecież policjant - rozumiem, że mogą być
    zajęci na miejscu. Wystarczy dowolny (przeszkolony) łepek który i tak
    "jest na stanie" służby autostradowej. Teraz przypominam sobie, że na
    eskach też tacy są - przynajmniej na obwodnicy warszawy, jak kiedyś
    dowoziłem paliwo motocykliście, to zanim wróciłem już byli i ładnie go
    osłaniali - co ciekawe paliwem poratować nie mogli (ale lejek, butelkę i
    wężyk mieli;).

    --
    Shrek