    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <r8oqfv$lqg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eaffca6$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8p1gv$re6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eb01e57$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8pg3q$5h5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eb1830f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8s8nl$565$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eb28d3e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eb2e450$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eb30fc8$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 07 May 2020 05:59:35 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Raczej zgodnie z lista.
    > Az ludzie narzekaja - przyjezdzaja do domu i testuja jedna osobe ...
    > bo druga czeka gdzies dalej w kolejce :-)

    Wszystko jest mozliwe.
    Nawet to ze przyjezdzaja do domu gdzie sa 3 osoby do przetestowania ale
    biora wymaz od jednej bo pozostałe sa dalej w kolejce.
    A potem narzekania ze brakuje wymazobusów.
    Ale skoro sasiad zeznaje ze akurat u nas przebiegło to szybko to znaczy
    ze w jednych miejscach jest wiekszy burdel a w innych organizuje sie to
    lepiej.
    Niemniej w necie sporo opowiesci jak ktos czekał czekał na badanie i sie
    nie doczekał.

    Raportowanie tez masz niby jednakowe a jednak Poznan raportuje zgony
    prawdopodobnie covidowe a niektore miejsca nie.

    > A inni czekaja 2 tygodnie na test :-)
    >
    > Ciekawe - blisko mieli, czy Twoj sanepid taki dobry.

    Poznań to pewnie dobra organizacja ;-P

    > Tez racja ... ale ... to moze bezpodstawnie narzekasz na brak testow
    > ?

    Bo?

    > Jak widac - łóżek tez moze zabraknac. Ale to mniejszy problem, bo
    > łóżko to kazdy ma w domu.
    > Choc szpital ma przy łózku tlen, tudziez aparature pomiarową.
    >
    > Gorzej, jak respiratora zabraknie ...
    >
    > Ale okazuje sie, ze szpital nie nie taki duzy problem
    > https://www.bbc.com/news/health-52125059
    >
    > ... w krajach dobrze przygotowanych ...

    Słowa klucz...

    > ... i calkiem niepotrzebnie ?
    > https://www.telegraph.co.uk/news/2020/04/14/just-19-
    patients-treated-
    > easter-weekend-4000-bed-nhs-nightingale/
    >
    > A moze ... szybko im schodza i zwalniaja respirator ? :-)

    > Niech Zenek da drugi milion :-)

    > Spoko - big pharma specjalnie mowi, ze maseczki nic nie daja, zeby
    > miec potem wiecej klientow.
    > Na drogi lek, bo dla wszystkich nie starczy :-)

    Mowisz ze big pharma wypusciła wirusa ktory zabił im mnostwo klientów -
    starych, schorowanych...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.