    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <r8oivj$gon$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eafe37a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8oqfv$lqg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eaffca6$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8p1gv$re6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eb01e57$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8pg3q$5h5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5eb1830f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8s8nl$565$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eb28d3e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eb2e450$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 06 May 2020 16:59:38 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A kogo sie u nas testuje ? Prezesa, rzad, generałów,
    > studentow-strazakow i pilkarzy.
    > A reszta hołoty niech czeka na kwarantannie.

    Chyba losowo - jednemu kaza czekac, innego przetestuja.
    U mnie sasiadów przyjechali przetestowac dlatego ze ktos tam gdzies tam
    był w kontakcie.

    > Chyba, ze wykazuje ciezkie objawy i do szpitala trafi.

    Gdyby tak było to byłoby pewnie z 50% trafnosci testów...

    ge

    > Moze nie tylko, bo sa nieprzyjemne doniesienia o niszczeniu pluc ..

    > trudno powiedziec - ale we Wloszech zabraklo.
    > I znow popatrz na NYC- 43 tys ludzi w szpitalach. Co nam daje 533 na
    > 100 tys mieszkancow ...
    > a w Polsce mamy ponoc 660 łozek szpitalnych na 100 tys ... a w UK
    > 280

    To brakuje łózek czy respiratorów?

    > https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/492074-polska-w-c
    zolowce-pod-wzgle
    > dem-liczby-lozek-szpitalnych
    >
    > Oczywiscie nie kazde lozko ma respirator, nie kazdy chory
    > potrzebuje, nie kazdy chory zajmuje lozko przez miesiac ...

    No własnie.

    > P.S. Pelna mobilizacja
    > https://www.bloomberg.com/graphics/2020-new-york-cor
    onavirus-outbreak
    > -how-many-hospital-beds/
    >
    > a to miesiac temu bylo, ciekawe jak w szczycie wyszlo
    >
    > https://www.marketwatch.com/story/new-york-city-welc
    omes-more-hospita
    > l-beds-but-still-needs-many-more-2020-03-30

    > A to zle zrozumialem
    >
    > Ale czy w szwedzkim modelu nie byloby duzo ofiar na poczatku ?
    > Bo co oni zrobili innego niz Wlochy, Hiszpania, UK, US ...

    I to jest kluczowe pytanie!

    a-na-covid-19-n
    >>> iemcy-deklaruja-525-mln-euro-norwegia-1-mld-dol/5rr1
    zn0

    > To hojni jestesmy :-)

    Powiedziałbym ze bezczelni.
    To troche tak jakby kelnerowi w restauracji dac 10gr napiwku.
    To nie napiwek tylko policzek.

    > Ma swoje lata - zalezy jej :-)

    Jakby jej zalezało to by dała 100mln.
    Nie mam watpliwosci ze dla madonny nie jest problemem zamknac sie w
    swojej wielkiej posiadłosci i przyjemnie przechodzic kwarantanne.
    Ale dała milion i sie chwali. Przy zarobkach i majatkach tych
    najwiekszych gwiazd milion dolców to jakies drobniaki, mimo wszystko.
    Natomiast nasze 750 tysiecy to kpina.

    > On akurat od poczatku mowil o wirusologach - moze dlatego, ze big
    > pharmy na razie nie widac w tym interesie.

    kurde, psujesz zabawe wszystkim spiskowcom.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie