    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Date: Fri, 17 Apr 2020 06:07:39 +0100

    W dniu 16.04.2020 o 19:46, J.F. pisze:

    > "tutaj nie ma" - w  sensie w Niemczech ?

    o UK piszę

    > Sa, ten slynny w Wurzburgu chocby.
    > Moze troche inaczej wygladaja ... ale i tak sie pewnie seniorzy
    > spotykaja gdzies w czesci wspolnej, pielegniarki chodza po pokojach,
    > rodzina odwiedza.

    w polskich DPS'ach bywałem i pokoje były wieloosobowe - to IMO robi różnicę

    > No i efekt widac - izolacja moze by cos dala, ale nie wprowadzili
    > odpowiednio wczesnie.

    ...i chyba w żadnym kraju

    in/polska/news-46-letni-fizjoterapeuta-ze-szpitala-w
    -radomiu-nie-zyje-koron,nId,4443168

    > Moze byc w genach ukryty.

    może być, ale nikt się nad tym nie zastanawia, więc to bez znaczenia

    > Tak czy inaczej - jak sie zaraza wszyscy, to moze byc istotne jaka
    > smiertelnosc wsrod mlodych.
    > Tzn nawet ten 1% kraju nam nie przewroci, a 0.1% tym bardziej nie, ale
    > lepiej, zeby to na nas nie padlo...

    ktoś to dobrze powiedział - skoro 80% przechodzi to bezobjawowo, a do
    szpitala zgłaszają się ci z objawami, to jeśli ktoś twierdzi, że
    umieralność np. osób powyżej 80rż wynosi 10%, to oznacza tyle, że to 10%
    z 20% czyli 2%... a przy osobach młodszych ile jest? oficjalnie chyba
    poniżej 1% czyli realnie jakieś promile... nawet nie chce mi się szukać
    danych na co mam większe prawdopodobieństwo umrzeć
    Z resztą sądząc po objawach część znajomych, zarówno w Polsce jak i UK
    przechodziła tego wirusa już w grudniu...

    Lukasz