  • 81. Data: 2012-03-15 17:01:25
    Temat: Re: Kornacki w pitek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Massai

    > Jak otworzysz drzwi tuż przed nadjeżdżającym samochodem, to też będzie
    > jego wina, "bo nadjeżdżał"?

    Jak nagle zmieni kierunek i w nie wjedzie, to tak.

  • 82. Data: 2012-03-15 17:01:59
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Massai

    > Nie. Kornacki zaczął drzwi otwierać, autobus ruszył, a Kornacki je
    > puścił luzem i wiatr je otworzył na oścież, "przytulając" je do boku
    > autobusu.

    Masz jeszcze jakieś inne projekcje? :>

  • 83. Data: 2012-03-15 17:02:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > Oczywiście. A Ty zapewne jesteś sędzią ;-)))

    Z tego, co się tu pisze, kierowca autobusu przyjął mandat, a jego
    ubezpieczalnia nie będzie raczej tak głupia, żeby sądzić się w oczywistej
    sprawie. Więc sąd nie będzie niczego stwierdzał.

  • 84. Data: 2012-03-15 17:14:44
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-15 12:24, to pisze:
    > Bezpiecznie to by było, gdyby kierowca autobusu spojrzał w prawe lusterko
    > choćby przed ruszeniem i skojarzył obecność człowieka otwierającego drzwi
    > auta z "zachodzącym" tyłem jego autobusika i kontrolował potem, co się w
    > tym miejscu dzieje.

    Jednocześnie kontrolując co się dzieje po stronie lewej i przed nim ? To
    by potrzebował jeszcze dwóch par oczu.

  • 85. Data: 2012-03-15 17:18:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Excite

    > Jednocześnie kontrolując co się dzieje po stronie lewej i przed nim ?

    A także po prawej.

    > by potrzebował jeszcze dwóch par oczu.

    Nie.

  • 86. Data: 2012-03-15 17:23:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/03/2012 15:38, to wrote:
    > begin mister

    > To nie dotyczy tej sytuacji. Nie da się przewidzieć, że kierowca autobusu
    > nagle zacznie skręcać, a przy tym założył sobie tak mały margines na
    > "zachodzący" tył, że urwie drzwi.

    Masz rację, zastawiając autobusowi wyjazd z przystanku trudno
    przewidzieć, że ten będzie obok nas skręcał.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 87. Data: 2012-03-15 17:23:34
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-15 17:18, to pisze:

    > A także po prawej.

    > Nie.

    Jak by miał zeza rozbieżnego to może obserwować jednocześnie tylko lewą
    i prawą stronę, jednak nie będzie mógł patrzeć co jest przed nim. Czy
    czasami ktoś z ekipy filmującej nie otworzył drzwi.

  • 88. Data: 2012-03-15 17:23:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/03/2012 15:52, Massai wrote:

    > Nie. Kornacki zaczął drzwi otwierać, autobus ruszył, a Kornacki je
    > puścił luzem i wiatr je otworzył na oścież, "przytulając" je do boku
    > autobusu.

    Mówisz o tym momencie, w którym otwiera drzwi na całą szerokość
    trzymając za szybę? Przecież to jest tak żałośnie wyreżyserowane, że aż
    w oczy szczypie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 89. Data: 2012-03-15 17:26:19
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-15 16:32, to pisze:
    > Upewnił się -- obok stał autobus, więc zagrożenia żadnego nie było.
    > Dopiero potem kierowca autobusu stworzył zagrożenie wykonując manewr, na
    > który miejsca nie miał.

    jak widac na zalaczonym filmie, zle sie upewnil skoro spowodowal
    zagrozenie, a autobus mial wystarczajaca ilosc miejsca do wykonania
    skretu w lewo.
    nie da sie przewidziec kazdej sytuacji, ktora nas spotka w ruchu (jezeli
    masz prawo jazdy jakiejkolwiek kategorii, albo chociaz karte rowerowa,
    to powinienes to wiedziec).

  • 90. Data: 2012-03-15 17:26:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/15/2012 05:23 PM, kamil wrote:

    > Mówisz o tym momencie, w którym otwiera drzwi na całą szerokość
    > trzymając za szybę? Przecież to jest tak żałośnie wyreżyserowane, że aż
    > w oczy szczypie.

    Najpierw jest spojrzenie na autobus przed tym jak wysiada, później otwiera
    drzwi upewniając się czy są otworzone do końca i dostaje jakiegoś
    spowolnienia.

    --
    Artur
    ZZR 1200