  • 141. Data: 2012-03-16 12:51:57
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Kierowca zachodzącego autobusu powinien.

    Ceed tez zachodzi. A jakby tam wasze dziecko bawilo sie w piaskownicy
    ? :-)

    J.

  • 142. Data: 2012-03-16 13:07:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ceed tez zachodzi.

    I jak moja kobita kogoś z tego tytułu zahaczy, to też będzie za to
    odpowiadać.

  • 143. Data: 2012-03-16 13:24:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-15 15:34, Krzysztof 45 pisze:

    > Już to było przerabiane, i nie mam ochoty na bezsensowne na bicie piany.

    Nie dyskutuj z "to" to jest geniusz on wie lepiej.

    A tak nawiasem polecam Art. 45. p. 3.
    "otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub wysiadania
    bez upewnienia się, że nie spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu
    lub jego utrudnienia;"

  • 144. Data: 2012-03-16 13:56:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >I jak moja kobita kogoś z tego tytułu zahaczy, to też będzie za to
    >odpowiadać.

    Zalezy czy przy tym kamera bedzie, bo co - ona jechala, a on otworzyl
    :-)

    Ale ja nie o zonie chcialem dyskutowac, tylko czy jak zapali ci sie
    zielone na luku, to patrzysz w lusterka przed ruszeniem ?

    J.

  • 145. Data: 2012-03-16 14:01:21
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-03-15 22:44, to pisze:
    > W polemikę z pseudoanalogiami mnie nie wciągniesz. Tą techniką można
    > sprowadzić wszystko do absurdu, na niektórych to działa, na mnie nie.

    zgadza sie, doskonale ci sie to udaje.

  • 146. Data: 2012-03-16 16:49:51
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-16 08:03, Krzysztof 45 pisze:
    > Oj kolego, nie doceniasz kolegi :)

    No kierowca autobusu dostał mandat za brak tej umiejętności więc
    przypuszczam że są w śród nas mutanty potrafiące skupiać nieskończenie
    podzielną uwagę na całym zakresie 180 stopni widzenia bez względu na
    odległość, jasność i położenie. Tylko niech te mutanty nie wymagają od
    nas ludzi tego samego bo nasze zmysły są znacznie bardziej ograniczone.

  • 147. Data: 2012-03-16 16:55:24
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-16 13:24, Arek pisze:
    > pozostawiania otwartych drzwi

    Ciekawe po co zamieścili to stwierdzenie skoro według nowych
    interpretacji "znawców" po tvn'owym incydencie pojazd który nie jest w
    ruchu nie może spowodować wypadku więc można sobie drzwi otwierać jak
    się chce i kiedy się chce.

  • 148. Data: 2012-03-16 19:58:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale ja nie o zonie chcialem dyskutowac, tylko czy jak zapali ci sie
    > zielone na luku, to patrzysz w lusterka przed ruszeniem ?

    Czasem tak, zwłaszcza jak dojeżdżam do rowerzysty stojącego na światłach.
    Takiemu to cholera wie co do łba strzeli.
    Samochód z wysiadającymi z lewej pasażerami trzeba by wrzucić do tej samej
    kategorii.

    No i u mnie problem jakby kilkanaście razy mniejszy niż w autobusie.

  • 149. Data: 2012-03-16 23:19:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Excite

    > Więc spróbuj czytać jednocześnie 3 książki gdzie dwie są na skraju pola
    > widzenia a jedna na środku.

    Jak patrzysz w monitor, a ktoś wejdzie do pokoju gdzie siedzisz, to nie
    widzisz? Co innego czytać, co innego zauważyć spory obiekt. Kierowca
    autobusu MUSI umieć kontrolować co się dzieje wokół autobusu, a tutaj
    olał coś, co działo się już od kilku sekund! Spieprzył sprawę i mandat w
    100% mu się należał.

  • 150. Data: 2012-03-16 23:34:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > A tak nawiasem polecam Art. 45. p. 3. "otwierania drzwi pojazdu,
    > pozostawiania otwartych drzwi lub wysiadania bez upewnienia się, że nie
    > spowoduje to zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;"

    Czytać już umiesz, niestety, jeśli chodzi o interpretację tego, co
    czytasz, leżysz.