  • Data: 2012-03-17 23:50:15
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: mw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 marca 2012, 21:40:10 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

    > Fakty są takie, że tych drzwi nie powinien tak szeroko otwierać i ich tak
    pozostawić.
    Wsiąść przez uchylone drzwi do takiego auta jest równie łatwo jak przez otwartą
    szybę.
    > Nie zachował
    > szczególnej ostrożności i powinien ponieść konsekwencje swojej bezmyślności, a nie
    kierowca autobusu.

    > Spójrz jak mądrze zachowała sie kobieta. Spojrzenie czy może wysiąść. Wąskie
    otwarcie i zaraz
    > zamkniecie.
    Też otworzyła na całą szerokość, drzwi są otwarte wąsko, ponieważ przymknęła je po
    tym jak wysiadła, wystarczy popatrzyć że pomiędzy ujęciem 1 a 2 robi krok w kierunku
    tyłu auta, co nie zmienia faktu, że wie jak w ruchu miejskim należy postępować.

    > Ja bym na miejscu kier. autobusu nie przyjął mandatu a sprawę skierował na drogę
    sądową zwłaszcza że
    > jest film dokumentujący zdarzenie.

    Jestem pewien że autobus zatrzymał się aby ominąć filmującą furgonetkę TVN,
    prawdopodobnie miał zajęty lewy pas, musiał poczekać aż będzie miał miejsce.
    Ale za dużo gdybania. Policja orzekła winę kierowcy autobusu wg słów Kornackiego,
    natomiast jestem pewien że kierowca autobusu patrzył w lewe lusterko ruszając.