  • Data: 2012-03-15 23:03:26
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-15 10:37, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jjscks$7ee$...@i...gazeta.pl...

    > Nie do końca, dopóki autobus stał to te drzwi nie stwarzały zagrożenia.

    No tak to nie jest.

    Oczywiscie jadac "czysta" w zabudowanym tez zagrozwnia nie ma.

    Bedzie dopiero jak na przejscie wlezie pieszy albo wytoczy sie jakis
    pojazd z przepisowa "piecdziesiatka" na licziku.

    Czyli moim zdaniem otwieraie drzwi powoduje zagrozenie bezdyskusyjnie.

    Sprawe wyjasni od razu stwierdzenie faktu czy autobus byl w ruchu. Jesli
    byl to zadnej jego winy byc nie powinno.

    Jesli wlaczal sie do ruchu (ale ze srodka??) to rzeklbym, ze jest winny.

    Z filmiku na oko widac jednak, ze zdawal sie byc w ruchu (choc na chwile
    sie zatrzymal).

    Zerknalem raz jeszcze na filmik - wg mnie ewidentna wina kierowcy
    osobowki. Autobus ruszal w momencie gdy ten otwieral drzwi. Czyli
    kierowca prawidlowo ocenil sytuacje - brak zagrozen - i ruszyl.

    Jesli ktos tego nie widzi. No ale sa tacy co wierza w smolenska bombe
    prozniowa...

    --
    mk4