  • Data: 2011-05-26 12:39:21
    Temat: Re: Korki na Targeo
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A widzisz. Ze mnie znajomi się śmieją, że po "swoim" mieście jeżdżę z
    > navi. Robię to w 2 celach. Dla ludzkości (traffic) i dla omijania
    > standardowych korków.

    No fajnie, ale jak dużo ludzi tak robi? Gdyby AM dała jakiś szerszy
    dostęp do tego systemu, to wartość tych danych by na pewno wzrosła z
    korzyścią dla wszystkich. Ale jak widać ktoś tam wyliczył, że się nie
    opłaca. Więc pozostaje im liczyć na takich jak Ty:)

    > Dzięki trafficowi poznałem *kilka* nowych alternatywnych wyjazdów z ul
    > Popularnej (KFC) w godzinach szczytu powodujących, że kosztem
    > zawieszenia - w korku nie stoję :)

    To jest dobre jak w miarę znasz teren. Ja już parę razy jak zaufałem
    temu systemowi w nieznanym miejscu i średnio na tym wyszedłem. Możliwe,
    że ta jedna osoba jadąca główną drogą z jakiegoś powodu się wlokła albo
    zatrzymała, system stwierdził totalny korek i puścił mnie przez jakieś
    lasy:) Owszem nawigacja nie zwalnia z myślenia, ale można się nadziać.

    A.