-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "szufla" <p...@p...pr>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Korektor siły hamowania
Date: Wed, 9 Mar 2011 10:36:19 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <il7hhk$3iu$1@inews.gazeta.pl>
References: <il3da1$f0j$1@inews.gazeta.pl>
<4d753b42$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
<il3f49$mdf$1@inews.gazeta.pl>
<4d754357$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<il5ajd$19kn$1@news2.ipartners.pl> <il5b48$o2n$1@inews.gazeta.pl>
<il5gbb$1bt3$1@news2.ipartners.pl> <il5jce$nus$1@inews.gazeta.pl>
<il5mbu$1em2$1@news2.ipartners.pl> <il5o3v$ap5$1@inews.gazeta.pl>
<il7e5p$25o4$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 88-bem-13.acn.waw.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1299663220 3678 82.210.184.88 (9 Mar 2011 09:33:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 09:33:40 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: peidos
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355587
[ ukryj nagłówki ]> korektor nie ma szansy wykazać że cokolwiek
> koryguje, czyli że w normalnym hamowaniu zadziała prawidłowo.
> Right?
Dawno takich glupot nie czytalem, pojedz na stacje diagnostyczna to ci
wyjasnia bo ja juz nie mam sily.
Zeskanowalem ci dokument gdzie wykazane jest uszkodzenie lewego korektora:
http://img849.imageshack.us/img849/7619/201103091008
410054.jpg
Testy na rolkach wykonywane byly kilkakrotnie i roznica przez uszkodzony
korektor w hamowaniu siegala nawet 45%.
Malo tego, wartosc sily hamowania na to lewe tylne kolo przy mocniejszym
depnieciu siegala wartosci hamowania kol przednich. Im wiekszy nacisk na
pedal tym wieksza byla roznica w hamowaniu na tylnej osi.
W aucie tym prowadzone byly potem testy jazdy bez korektorow na lotnisku
Bemowo na sliskiej nawierzchni, nawet nie bede pisal co auto wyprawialo :)
sz.
PS. Teoretyku jak bedziesz na stacji to popros o dwa badania z wydrukiem.
Jedno z pustym kufrem, a przy drugim dociaz go otwierajac klape i usiadz na
krawedzi bagaznika, zobaczymy czy korektor nic nie wykaze.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.11 10:39 Jakub Witkowski
- 09.03.11 12:42 J.F.
- 09.03.11 14:16 szufla
- 10.03.11 01:21 Tomasz Pyra
- 10.03.11 08:54 Jakub Witkowski
- 10.03.11 09:01 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO