eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorektor siły hamowaniaRe: Korektor siły hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "szufla" <p...@p...pr>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korektor siły hamowania
    Date: Wed, 9 Mar 2011 10:36:19 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <il7hhk$3iu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <il3da1$f0j$1@inews.gazeta.pl>
    <4d753b42$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    <il3f49$mdf$1@inews.gazeta.pl>
    <4d754357$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <il5ajd$19kn$1@news2.ipartners.pl> <il5b48$o2n$1@inews.gazeta.pl>
    <il5gbb$1bt3$1@news2.ipartners.pl> <il5jce$nus$1@inews.gazeta.pl>
    <il5mbu$1em2$1@news2.ipartners.pl> <il5o3v$ap5$1@inews.gazeta.pl>
    <il7e5p$25o4$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88-bem-13.acn.waw.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299663220 3678 82.210.184.88 (9 Mar 2011 09:33:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 09:33:40 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: peidos
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355587
    [ ukryj nagłówki ]

    > korektor nie ma szansy wykazać że cokolwiek
    > koryguje, czyli że w normalnym hamowaniu zadziała prawidłowo.
    > Right?

    Dawno takich glupot nie czytalem, pojedz na stacje diagnostyczna to ci
    wyjasnia bo ja juz nie mam sily.
    Zeskanowalem ci dokument gdzie wykazane jest uszkodzenie lewego korektora:
    http://img849.imageshack.us/img849/7619/201103091008
    410054.jpg
    Testy na rolkach wykonywane byly kilkakrotnie i roznica przez uszkodzony
    korektor w hamowaniu siegala nawet 45%.
    Malo tego, wartosc sily hamowania na to lewe tylne kolo przy mocniejszym
    depnieciu siegala wartosci hamowania kol przednich. Im wiekszy nacisk na
    pedal tym wieksza byla roznica w hamowaniu na tylnej osi.
    W aucie tym prowadzone byly potem testy jazdy bez korektorow na lotnisku
    Bemowo na sliskiej nawierzchni, nawet nie bede pisal co auto wyprawialo :)


    sz.

    PS. Teoretyku jak bedziesz na stacji to popros o dwa badania z wydrukiem.
    Jedno z pustym kufrem, a przy drugim dociaz go otwierajac klape i usiadz na
    krawedzi bagaznika, zobaczymy czy korektor nic nie wykaze.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: