  • Data: 2009-11-19 16:16:46
    Temat: Re: Kopiujkontakty.pl - szukamy betatersterów
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 07:56:52 -0800 (PST), Tomasz Dobosz napisał(a):

    > Trochę pomieszałes kwestie opłat. Kopiujkontakty.pl będzie darmowe.
    > Cennik, który oglądałes dotyczy innego serwisu, Contails.com, który
    > chociaz tez ma coś wspólnego z kontaktami, to jednak ma duzo wiekszą
    > funkcjonalność, niż Kopiujkontakty. Stąd będa w nim opłaty. Prosiłbym
    > dokładnie sprawdzac o czym się czyta, aby nie wprowadzać ludzi w błąd.

    Sprawdzałem dokładnie. Domena należy do funduszu inwestycyjnego, który
    rzadko się cieszy jak takie rzeczy są za darmo. Na stronie nie ma ŻADNYCH
    danych, w tym wymaganych prawem informacji kto będzie przechowywał bazę
    danych i kontaktu do tej firmy.
    JEDYNĄ informacją jest, że prawa autorskie ma Contails i tam jest kontakt
    do firmy oraz dane kontaktowe. Tam znajduje się też jedyny regulamin usługi
    - na kopiuj kontakty nie ma żadnego regulaminu.
    Więc to nie ja wprowadzam ludzi w błąd - sami to robicie.

    Możecie proszę wytłumaczyć, jak oczekiwać bezpieczeństwa danych osobowych
    od firmy która nawet prawidłowo informacji o cenach i regulaminu nie
    potrafi podać? Najlepiej wytłumaczyć w taki sposób abym ja i inni
    potencjalni użytkownicy w to uwierzyli. Bo póki co, to sami się prosicie o
    problemy z GIODO. DUŻE problemy.
    No chyba, że jednak serwis JEST tożsamy z Contails i wtedy za użytkowanie
    płaci sie odbieraniem spamowych esmesów. Tertium non datur.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel