  • 1. Data: 2009-11-22 08:56:14
    Temat: Kopiowanie karty micro sd
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Witam.
    Chcę zmienić sobie kartę pamięci w telafonie na bardziej pojemną. Da się jakoś
    przekopiować bez bólu dane ze starej na nową kartę? Mam zainstalowanych kilka
    aplikacji na starej karcie. Czy są tam jakieś pliki systemowe niezbędne do odpalenia
    tych aplikacji? Czy one też się skopiują (jeżeli tam są)?

  • 2. Data: 2009-11-22 10:55:02
    Temat: Re: Kopiowanie karty micro sd
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    darek638 wrote:
> [...]
    > zainstalowanych kilka aplikacji na starej karcie. Czy są tam jakieś
    > pliki systemowe niezbędne do odpalenia tych aplikacji? Czy one też się

    Jesli nie sa zabezpieczone (SD = Secure Digital) to sie dadza.
    A jesli sa to sie nie dadza :)
    W razie czego zainstalujesz aplikacje jeszcze raz na nowej karcie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-11-22 10:56:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 09:56:14 +0100, darek638 napisał(a):

> [...]
    aplikacji na starej karcie. Czy są tam jakieś pliki systemowe niezbędne do odpalenia
    tych aplikacji? Czy one też się skopiują (jeżeli tam są)?

    Najlepiej przełożyć kartę do czytnika.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-11-23 00:44:54
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    I koniecznie zaznaczyć w PC "pokaż pliki i foldery systemowe"
    Bez tego nie skopiujesz wszystkiego.

  • 5. Data: 2009-11-23 14:39:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał w wiadomości

    > I koniecznie zaznaczyć w PC "pokaż pliki i foldery systemowe"
    > Bez tego nie skopiujesz wszystkiego.

    A nie ma tam czegos takiego jak na HDD, ze niektore pliki musza zostac
    wgrane w określone fizyczne obszary (jak np. io.sys w DOS, Win9x)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-11-23 21:32:48
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

    > A nie ma tam czegos takiego jak na HDD, ze niektore pliki musza zostac
    > wgrane w określone fizyczne obszary (jak np. io.sys w DOS, Win9x)?

    To tylko karta pamięci, na której są jedynie dane w postaci plików multi i
    innych medialnych, oraz trochę systemowych od poinstalowanych aplikacji. Nic
    więcej.