  • 11. Data: 2009-08-09 16:42:31
    Temat: Re: Kopiowanie kart microSD
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    news:1odun6sp2bd8o$.dlg@lepper.institute.com...

    > To teraz wyłącz jeszcze ten badziew reklamowy który wysyłasz na grupy
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    U mnie zrobione, teraz czas na Twoją bezsensowną sygnaturkę ;)
    Jarek

  • 12. Data: 2009-08-09 18:02:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 18:42:31 +0200, Jarek napisał(a):

    > U mnie zrobione, teraz czas na Twoją bezsensowną sygnaturkę ;)
    > Jarek

    Moja nie zawiera reklam i jest zgodna z netykietą.
    Jakbyś przewertował jakieś zasady kultury, to znalazłbyś informację, że
    komentowanie czyjeś ZGODNEJ z netykietą sygnaturki jest wysoce
    niekulturalne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-08-09 18:08:13
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

> [...]
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Jakbyś uważniej czytał, to co komentujesz, wiedział byś, że nie jest to
    reklama, ale jedynie dodawana przez program antywirusowy informacja otym, że
    post został przeskanowany i jest wolna od wirusów.
    Jarek

  • 14. Data: 2009-08-09 18:15:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 9 Aug 2009 20:08:13 +0200, Jarek napisał(a):

    > Jakbyś uważniej czytał, to co komentujesz, wiedział byś, że nie jest to
    > reklama, ale jedynie dodawana przez program antywirusowy informacja otym, że
    > post został przeskanowany i jest wolna od wirusów.

    Która jest kompletnie ZUS warta i służy jedynie reklamie. CBDU

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-08-09 20:51:32
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Jarek pisze:

    > Jakbyś uważniej czytał, to co komentujesz, wiedział byś, że nie jest to
    > reklama, ale jedynie dodawana przez program antywirusowy informacja otym, że
    > post został przeskanowany i jest wolna od wirusów.

    Powinieneś wiedzieć, że ta informacja powinna być tylko dla Ciebie. Inni
    nie mają życzenia tych bawołów mieć przed oczami, więc wyłącz to.

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-08-10 07:26:45
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Jarek pisze:

    > Jakbyś uważniej czytał, to co komentujesz, wiedział byś, że nie jest to
    > reklama, ale jedynie dodawana przez program antywirusowy informacja otym, że
    > post został przeskanowany i jest wolna od wirusów.

    Poczytaj o sygnaturce i netykiecie nie odgryzaj się bo nie masz racji a
    się tylko pogrążasz, a właściwie podziękuj w duchu że ktoś Ci zwraca
    uwagę bo skorzystasz na tym.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 17. Data: 2009-08-10 07:53:18
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Jarek pisze:

    > Jakbyś uważniej czytał, to co komentujesz, wiedział byś, że nie jest to
    > reklama, ale jedynie dodawana przez program antywirusowy informacja otym, że
    > post został przeskanowany i jest wolna od wirusów.

    A gdzie ten wirus mial sie zagniezdzic? Po kropce czy przed przecinkiem :D

  • 18. Data: 2009-08-12 14:06:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 09:53:18 +0200, Mane wrote:

    >A gdzie ten wirus mial sie zagniezdzic? Po kropce czy przed przecinkiem :D

    Odkad tin przestal byc domyslnym czytnikiem newsow sprawa nie jest
    taka prosta. A i w czasach najglupszych czytnikow mozna cos bylo
    jeszcze na modemach zamieszac ..

    J.

  • 19. Data: 2009-08-13 10:41:06
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał

    > Dziękuję Wam za wszelkie rady i sugestie, wystarczyło zamiast kopiować na
    > kartę w telewonie dokupić srugi czytnik i kopiowanie przeprowadzić pomiędzy
    > dwoma kartami umieszczonymi wczytnikach.

    A wystarczyło użyć głowy i zaznaczyć w kompie pokaż pliki ukryte i systemowe i
    skopiować kartę w całości na PC, a później na drugą kartę . Pytanie powinienneś
    zadać raczej na pl.instrukcja.uzytkowania.windowsa

  • 20. Data: 2009-08-13 10:48:53
    Od: Mane <m...@g...pl>

    tomaa33 pisze:
> [...]
    > systemowe i skopiować kartę w całości na PC, a później na drugą kartę .
    > Pytanie powinienneś zadać raczej na pl.instrukcja.uzytkowania.windowsa

    Albo uzyc jakiegokolwiek menadzera plikow typu Total Commander
    oczywiscie odpowiednio skonfigurowanego :)