  • 1. Data: 2009-08-08 07:17:23
    Temat: Kopiowanie kart microSD
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    kupiłem nowy telefon Nokia, w którym była karta microSD 1GB. Trochę to dla
    mnie mała pojemność, więc dokupiłem kartę microSD 4GB.
    I tu pojawił się problem w skopiowaniu całości zawartości z oryginalnej
    karty 1GB na kartę 4GB, ponieważ nie mogę skopiować niektórych katalogów i
    plików.
    W jaki sposób mogę skopiować całą zawartość karty na drugą, np. tak jak się
    to robi z płytami CD lub DVD?
    Pozdrawiam,
    Jarek

    4316 (20090807) __________

  • 2. Data: 2009-08-08 08:33:16
    Temat: Re: Kopiowanie kart microSD
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Jarek pisze:

> [...]
    > plików.
    > W jaki sposób mogę skopiować całą zawartość karty na drugą, np. tak jak się

    Aplikacja Nokii i backup

  • 3. Data: 2009-08-08 08:35:44
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 09:17:23 +0200, Jarek napisał(a):

> [...]
    > plików.
    > W jaki sposób mogę skopiować całą zawartość karty na drugą, np. tak jak się

    Użyj do tego celu czytnika kart.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 4. Data: 2009-08-08 11:29:37
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Błażej wrote:

    > Użyj do tego celu czytnika kart.

    Przy okazji, jak to zrobic jak sie ma zahaslowana karte?

  • 5. Data: 2009-08-08 11:33:02
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Dziękuję Wam za wszelkie rady i sugestie, wystarczyło zamiast kopiować na
    kartę w telewonie dokupić srugi czytnik i kopiowanie przeprowadzić pomiędzy
    dwoma kartami umieszczonymi wczytnikach.
    Pozdrawiam,
    Jarek

    4316 (20090807) __________

  • 6. Data: 2009-08-08 12:40:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 13:33:02 +0200, Jarek napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4316 (20090807) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    To teraz wyłącz jeszcze ten badziew reklamowy który wysyłasz na grupy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-08-08 19:29:34
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 08 Aug 2009 13:29:37 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > Przy okazji, jak to zrobic jak sie ma zahaslowana karte?

    Wystarczy ją odblokować w urządzeniu w którym hasło było założone. Jeśli
    nie znasz hasła to marne szanse na odzyskanie danych.

  • 8. Data: 2009-08-08 20:48:10
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Błażej wrote:

    > Wystarczy ją odblokować w urządzeniu w którym hasło było założone. Jeśli
    > nie znasz hasła to marne szanse na odzyskanie danych.

    Znam haslo :)

    Jak szyfruje nokia? To cos mocnego?

  • 9. Data: 2009-08-09 08:36:41
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 08 Aug 2009 22:48:10 +0200, hikimokorisan napisał(a):

    > Jak szyfruje nokia? To cos mocnego?

    To już pytanie nie do mnie. Może coś w googlach znajdziesz na ten temat.

  • 10. Data: 2009-08-09 11:39:40
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Błażej wrote:

    > To już pytanie nie do mnie. Może coś w googlach znajdziesz na ten temat.

    Eeee, myslalem, ze na grupie gsm ktos bedzie cos wiedzial z marszu :)