  • 1. Data: 2013-09-19 09:47:19
    Temat: Kopia systemowego SSD na większy
    Od: "August" <F...@F...FAKE>

    Witam Grupę,

    Czym wykonać kopię systemowego dysku SSD 40GB z Windowsem7 na większy SDD
    250GB (ten sam typ i producent) ?

    Na trzeciej stacji z XP chcę podłaczyć oba dyski do SATA i zrobić to bez
    większych ustawień i w miare szybko i natychmiast wrócić z większym dyskiem
    do pracy w stacji.
    Jest tych programów trochę..

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2013-09-19 10:01:05
    Temat: Re: Kopia systemowego SSD na większy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "August" <F...@F...FAKE> wrote in message
> [...]
    > większych ustawień i w miare szybko i natychmiast wrócić z większym dyskiem do

    xp nadaje sie do tego raczej srednio, chociaz nie jest to oczywiscie niemozliwe,
    ale osobiscie uzylbym parted magic
    http://www.majorgeeks.com/files/details/parted_magic
    .html
    i za jego pomoca najpierw klonowanie przy uzyciu dd czy conezilli a potem
    powiekszenie partycji za pomoca gparted

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2013-09-19 11:19:13
    Od: "August" <F...@F...FAKE>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

> [...]
    .html
    > i za jego pomoca najpierw klonowanie przy uzyciu dd czy conezilli a potem

    Czyli po kolei: po prostu klon na żywca Clonezillą z dysku na dysk, a
    nastepnie tylko powiększenie partycji przez PM na dysku docelowym?
    Clonezilla pod XP wykryje chyba system plików na dysku zródłowym i
    zaproponuje na docelowym?

    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2013-09-19 11:33:58
    Temat: Re: Kopia systemowego SSD na wi?kszy
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik August napisał:
    > Witam Grup?,
    >
    > Czym wykona? kopi? systemowego dysku SSD 40GB z Windowsem7 na wi?kszy SDD
    > 250GB (ten sam typ i producent) ?
    >
    > Na trzeciej stacji z XP chc? pod?aczy? oba dyski do SATA i zrobi? to bez
    > wi?kszych ustawie? i w miare szybko i natychmiast wr?ci? z wi?kszym dyskiem
    > do pracy w stacji.
    > Jest tych program?w troch?..
    >

    > pozdrawiam,

    Moze po prostu: AOMEI Partition Assistant Home Edition (wykonuje
    poprawnie partition align) lub Paragon Migrate OS to SSD - program
    płatny (ok. 20 dolarów) tez powinien dac rade.

  • 5. Data: 2013-09-19 14:11:11
    Od: "August" <F...@F...FAKE>

    Użytkownik "August" <F...@F...FAKE> napisał w wiadomości
    > Witam Grupę,
    >
    > Czym wykonać kopię systemowego dysku SSD 40GB z Windowsem7 na większy SDD
    > 250GB (ten sam typ i producent) ?

    Sorry, dyski to OCZ Vertex 40GB na 120GB

  • 6. Data: 2013-09-19 14:59:26
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-09-19 09:47, August pisze:
> [...]
    > większych ustawień i w miare szybko i natychmiast wrócić z większym dyskiem

    Norton ghost.

  • 7. Data: 2013-09-20 13:21:23
    Temat: Re: Kopia systemowego SSD na wiekszy
    Od: "August" <F...@F...FAKE>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    >[...] lub Paragon Migrate OS to SSD - program płatny (ok. 20 dolarów) tez
    >powinien dac rade.

    to wygląda ciekawie, można to przeprowadzić wtedy na pracującym systemie

    pozdrawiam,