  • 1. Data: 2015-01-07 16:34:30
    Temat: Kopia kontaktow - txt - sgs2
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Mam telefon Samsung Galaxy s2.
    Mam tam sporo kontaktów telefonicznych i nie mogę spać po nocach jak sobie
    pomyśle co się stanie jak zgubię telefon (i kontakty).
    Czy jest jakiś sposób aby te kontakty exportować np. do txt?
    Da się zrobić jakiś backup kontaktów aby np. za 10 mies. importować je z
    komputera na inny telefon z Androidem?

  • 2. Data: 2015-01-07 17:02:53
    Temat: Re: Kopia kontaktow - txt - sgs2
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Zebris" napisał:

    > Da się zrobić jakiś backup kontaktów aby np. za 10 mies. importować je z
    > komputera na inny telefon z Androidem?

    Backup kontaktów na kartę pamięci, a później do kompa.
    A jeszcze lepiej, darmowy MoboRobo z
    http://www.moborobo.com/products/moborobo.html

  • 3. Data: 2015-01-07 18:06:22
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 7 Jan 2015 16:34:30 +0100, Zebris napisał(a):

> [...]
    > Czy jest jakiś sposób aby te kontakty exportować np. do txt?
    > Da się zrobić jakiś backup kontaktów aby np. za 10 mies. importować je z

    Zsynchronizuj je z kontem w Google, a konto z komputerem. Niezależnie od
    tego czy zgubisz telefon, laptopa, czy padnie Google twoje kontakty będą
    dostępne. Tylko musisz się przemóc i zgodzić się na to, że Google pozna
    numer do cioci Irenki i będzie wiedziało, że ty go znasz :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2015-01-07 19:56:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Zebris" napisał:

    > Mam telefon Samsung Galaxy s2 [...]
    > Da się zrobić jakiś backup kontaktów aby np. za 10 mies.
    > importować je z komputera na inny telefon z Androidem?

    Prawdopodobnie przez Samsung Kies.
    Ale od dawna jedynie słuszna odpowiedź brzmi: MyPhoneExplorer.
    Dla Animki: nie, to już nie jest oprogramowanie tylko dla telefonów Sony
    Ericsson.

    JoteR

  • 5. Data: 2015-01-08 03:20:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy jest jakiś sposób aby te kontakty exportować np. do txt?
    > Da się zrobić jakiś backup kontaktów aby np. za 10 mies. importować je z

    Mozna zrobic synchronizacje przez gmail.

    J.

  • 6. Data: 2015-01-08 12:48:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-07 19:56, JoteR wrote:

> [...]
    > Ale od dawna jedynie słuszna odpowiedź brzmi: MyPhoneExplorer.
    > Dla Animki: nie, to już nie jest oprogramowanie tylko dla telefonów Sony

    MyPhoneExplorer to najlepszy wybór - prócz kontaktów zarchiwizuje
    również kalendarz, rozmowy jak i sms'y - wszystko w jednym miejscu -
    synchronizacja po kablu, BT lub WiFi - wiec narzekać nie można.
    Internet do tego nie jest potrzebny - robi sie to lokalnie (zakladam, ze
    tworca watku ma uraz do googla i jego chmury, skoro nie chce w sposob
    oczywisty tego tam umiescic?)

  • 7. Data: 2015-01-08 23:51:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

    Internet do tego nie jest potrzebny - robi sie to lokalnie (zakladam, ze
    tworca watku ma uraz do googla i jego chmury, skoro nie chce w sposob
    oczywisty tego tam umiescic?)
    ---
    Jaki uraz ? Normalne zachowanie.

  • 8. Data: 2015-01-09 16:46:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-07 19:56, JoteR pisze:

    > Prawdopodobnie przez Samsung Kies.
    > Ale od dawna jedynie słuszna odpowiedź brzmi: MyPhoneExplorer.
    > Dla Animki: nie, to już nie jest oprogramowanie tylko dla telefonów Sony
    > Ericsson.

    Fajny to był program jak używałam telefon SE. Teraz z Samsungiem GT-7580
    mi nie działał. Może dlatego, że w telefonie "siedzi" fabryczny Kies.
    Sprobuję jeszcze raz jednak. Lubię eksperymentować.

    --
    animka

  • 9. Data: 2015-01-09 16:50:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Najlepiej wyjmij kartę z telefonu, włóż do adaptera i czytnika i sobie
    skopiuj na komputer. Albo jakimś programem od swojego zrób backup.

    --
    animka

  • 10. Data: 2015-01-09 16:52:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-08 12:48, AL pisze:

> [...]
    > Internet do tego nie jest potrzebny - robi sie to lokalnie (zakladam, ze
    > tworca watku ma uraz do googla i jego chmury, skoro nie chce w sposob

    A jaki Ty masz telefon?

    --
    animka