  • 11. Data: 2015-01-09 20:59:11
    Temat: Re: Kopia kontaktow - txt - sgs2
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Fajny to był program jak używałam telefon SE. Teraz z Samsungiem GT-7580
    > mi nie działał. Może dlatego, że w telefonie "siedzi" fabryczny Kies.
    > Sprobuję jeszcze raz jednak. Lubię eksperymentować.

    Na telefonie z Androidem musisz zainstalować darmowego klienta MPE.
    Do ściągnięcia z Google Play.

    JoteR

  • 12. Data: 2015-01-09 22:19:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-09 16:46, animka pisze:

    > Fajny to był program jak używałam telefon SE. Teraz z Samsungiem GT-7580
    > mi nie działał. Może dlatego, że w telefonie "siedzi" fabryczny Kies.
    > Sprobuję jeszcze raz jednak. Lubię eksperymentować.

    Hej, JoteR,

    Nic z tego. My Phone Explorer nie widzi w telefonie mojego adresu IP, a
    adres w sekcji WiFi wisi jak wół. Wpisać nigdzie też się nie daje/nie ma
    takiej opcji. Po bluetooth też nie działa.
    Przedtem zainstalował mi tę aplikację z google play na wylączonym
    tablecie Goclaver. telefonu nie toleruje pomimo, że z Goclavera (którego
    prawie nie używam, bo mam przed nosem komputer). Odinstalowałam
    aplikacje z tabletu Goclaver, to teraz jeszcze większe "nici".
    Chcialam wywalić z telefonu aplikację systemową Samsung Kies, ale nie
    daje się usunąć.
    Chyba trzeba będzie korzystać w razie potrzeby z Samsung Kies :-(
    A tak lubilam My Phone Explorer -:(

    --
    animka

  • 13. Data: 2015-01-11 14:04:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-09 20:59, JoteR pisze:
    > Na telefonie z Androidem musisz zainstalować darmowego klienta MPE.
    > Do ściągnięcia z Google Play.

    Nic z tego. Pomimo, że z tabletu tę aplikację odinstałowałam (była od
    jakiegoś czasu), to Google Play widzi tylko ten wyłączony tablet
    Goclaver (!) i na telefon nie chce mi zainstalować, nie toleruje
    widocznie mojego telefonu, nie widzi go, chociaż w telefonie wchodzę na
    stronę. Nie wim co już mam robić. Samsung Kies (fabryczny i do kitu) z
    telefonu nie da sie usunąć.

    --
    animka

  • 14. Data: 2015-01-13 11:44:45
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    czteroletni fiut https://tr.im/3aa37 zrozumie
    tez potrafi https://tr.im/56e30 zainstalowac!

  • 15. Data: 2015-01-14 04:07:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-13 11:44, stellar objects meteorites milky way pisze:

    > czteroletni fiut https://tr.im/3aa37 zrozumie
    > tez potrafi https://tr.im/56e30 zainstalowac!

    A ten fiut to android?

    --
    animka

  • 16. Data: 2015-01-14 04:09:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > czteroletni fiut https://tr.im/3aa37 zrozumie
    > tez potrafi https://tr.im/56e30 zainstalowac!

    Ja chcę się pozbyć z telefonu tego Kiesa, ale on fabrycznie zainstalowany.

    --
    animka

  • 17. Data: 2015-01-17 23:42:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-01-18 01:02, stellar objects meteorites milky way pisze:

> [...]

    > zadania, ktore maja zalatwic zalozone sprawy...
    >
    > stara wersja kies (dla starszych os telebadziewia) pozwalala na
    > edycje danych adresowych, obecna wersja (3 na doraznie aktualne
    > os) nie ma, ze wzgledow licencyjnych.
    >
    > nie ma co robic problemu, skoro miliony ludkow bezproblemowo kies
    > instaluja i uzywaja. program nie jest krzykiem osiagniec naukowych
    > jest za to bezplatny i *absolutnie* umozliwia podstawowe transfery
    > wraz z mozliwoscia dokonywania kopi bezpieczenstwa czy synchronizacji
    > z m$ outlUUk lub wznowienia systemu operacyjnego telebadziwia.

    Kies może być dobry do internetu. Dla mnie nie ma on przydatnych funkcji
    (przydatna tylko książka telefoniczna), takiech jak My Phone Explorer.

    --
    animka

  • 18. Data: 2015-01-18 01:02:36
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

  • 19. Data: 2015-01-18 13:15:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Jan 2015 22:02:36 -0200, stellar objects meteorites milky
    way <u...@u...invalid> wrote:
    > ta aplikacje mozna "uspic" tj. deaktywowac jej rezystencje

    Deaktywować co? Co to za neologizm?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2015-01-19 23:24:31
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    animka wrote:
    > Kies może być dobry do internetu. Dla mnie nie ma on przydatnych funkcji
    > (przydatna tylko książka telefoniczna), takiech jak My Phone Explorer.

    kies ma tyle do internetu co zeszloroczny snieg do zagonow salaty
    w przyszlym roku...

    "przegladarka mego srajfonu" - jest nieudolna i wychudzona wersja
    m$ outlUUk + malware, jest zasmiecanien srajfona, w ktorym jest
    wszystko co *niezbedne*.

    jesli komus sie wydaje ze, teleGOWNO (smarkofon) jest komputerem
    to niech lepiej przesiadzie sie na sincla..zx81, czy commUdore 64
    te "licza" znacznie *szybciej* (i jest co wziac do reki), do tego
    niech nosi telefon na korbe podlaczony do przenosniego ultra-mini
    http://tinyurl.com/mjsd4lr ... ... ...